KEP Italia

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

PerleB

KEP Italia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-16 15:26

Hallo iedereen!

Ik ben van plan om (als mijn portemonnee het toelaat) een KEP Italia te kopen.

Maar omdat ik die dingen behoorlijk duur vind, zou ik eerst een paar meningen willen horen. Omdat ik wel zeker wil zijn dat het iets waard is. :o

Dus mijn vraag voor de KEP - dragers: wat vinden jullie van de KEP Italia?

PerleB :wave:

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 15:30

Ze krassen vrij vlug, dus opzetten voor je opstapt en meteen naar het afstappen afzetten en in de hoes doen. Ik zou er niet weer 1 kopen voor 600,-. Vind ze heel mooi en comfortabel maar mijn Charles owen van een goeie 400,- minder is net zo mooi en fijn. Bovendien vind ik de Keps bij een klein hoofd nogal lomp ogen.

xAnthea

Re: KEP Italia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 15:40

Ik wou ook een KEP omdat ik ze super mooi vond! Qua pasvorm vond ik ze erg goed aangezien ik altijd moeite heb met een geschikte cap te vinden.
Uiteindelijk ben ik toch voor een Samshield gegaan omdat het prijstechnisch iets beter uit kwam :') Ik vind hem ook heerlijk zitten en je voelt gewoon de wind erdoor, heeeeerlijk! :D

Ik had ook iets gelezen ivm een levenslange garantie, iets wat ik niet las bij de KEP. Ook nog een reden waarom ik ging voor de Samshield ipv de KEP. :)

RoosMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 15:58

Ik zat eerst ook te twijfelen over een Kep cap. Heb je al eens een kep cap vast gehad ? Dit kan helemaal aan mij liggen hoor, maar ik vind Kep caps heel goedkoop aanvoelen :+.. En als je dan zo veel geld uitgeef aan een cap, wil ik wel echt dat luxe gevoel erbij krijgen haha. :o Plus de prijs en dat ik ze best groot vind uiteindelijk voor de SS gegaan.

Djulita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 16:10

Ik heb een kep en ben er echt super blij mee! De wind voel je lekker over je hoofd heen gaan. De pasvorm is fijn en de cap is licht qua gewicht. Je voelt niet dat je hem op hebt.

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 16:11

ik heb hier twee, eentje voor te trainen en eentje voor de wedstrijd.
Voor mij nooit meer een andere, ook al rij ik de hele dag, dan gaat mij kep niet van mijn hoofd dan heb ik aan het einde nog geen nat haar e.d.
Ik vind het echt als een wokje zitten en niet te vergelijken met goedkopere caps.

Al moet ik zeggen, ik heb ook een charles owen cross helm, die zit ook wel heel lekker :j

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:47

Ik rijd er nu 3 jaar mee en het is de eerste cap waarbij ik niet soms denk 'moet dat echt?'. Vooral als het warm is vind ik hem een groot voordeel hebben tov eerdere caps, hij drukt nergens en ik krijg er geen hoofdpijn van. In de winter is de voering met oorwarmers ook heel fijn :)

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 15:02

HAR >> RUI

Kelly_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 15:03

Ik ga mee met de positieve reacties hierboven. Wil nooit meer anders!

dewindhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 11:19

Ik ga ook mee met de reacties. Voor mij niets anders meer dan de Kep

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 11:31

Ik zweer bij een KEP italia! Ik heb een moeilijk hoofd, veel caps passen niet goed. Kep wel!
Dat ze gevoelig zijn op krasjes herken ik totaal niet.

Je kan de cap natuurlijk zo duur mogelijk maken. Maar deze is goedkoper; http://www.divoza.com/nl/kep-smart-cap