Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
dianalamboo schreef:Proberen de afspraak te maken. Bij goedkeuring eigen kosten, bij afkeuren kosten voor de verkopende partij.
A3a1 schreef:Zij had er verder nog niet over nagedacht maar de verkoper wilde helder hebben dat bij afkeuring hij er niet voor opdraaid.
Melissa1996 schreef:Ik heb als verkopende partij de keuring op de kopende partij verhaald. Hun willen keuren, niet ik..
Zo raar is het niet als hij niet voor de kosten op wil draaien. Er staat niet voor niks in een adv, keuring kosten koper..
A3a1 schreef:Zij had er verder nog niet over nagedacht maar de verkoper wilde helder hebben dat bij afkeuring hij er niet voor opdraaid.
Ga de antwoorden hier en die komen haar laten lezen.
Ze verwacht op basis van wat ze gezien en gevoeld heeft dat er niks aan de hand is.
Droom om op te rijden, soepele gangen, 7 jaar.
Nou ja, iedereen die er ideeën over heeft spuien maar!
Ook verkopers die de verkoper snappen, probeer uit te leggen waarom het zo is.
Melissa1996 schreef:Ik heb als verkopende partij de keuring op de kopende partij verhaald. Hun willen keuren, niet ik..
Zo raar is het niet als hij niet voor de kosten op wil draaien. Er staat niet voor niks in een adv, keuring kosten koper..
smurffie schreef:Melissa1996 schreef:Ik heb als verkopende partij de keuring op de kopende partij verhaald. Hun willen keuren, niet ik..
Ik ben ervan overtuigd dat eerlijke kopers weten dat hun paard goed is (of niet) en daarom niet op afkeuring rekenen. Daarom vindt ik het altijd al een alarm bel als ze geen kosten voor afkeuring willen, dekken ze zichzelf in?
Als dat in de advertentie staat ga ik inderdaad ook niet kijken, als de verkoper niet eens achter zijn "product" staat..
SparklingApp schreef:Zelf vind ik het het beste als de verkoper van te voren een paard laat keuren, zodat die deze duidelijk met al zijn plussen en minnen aan kan bieden voor een passend tehuis.
Dan kan de koper altijd nog kiezen om het paard te laten her keuren, maar dan wel op eigen kosten.
Koper schreef:SparklingApp schreef:Zelf vind ik het het beste als de verkoper van te voren een paard laat keuren, zodat die deze duidelijk met al zijn plussen en minnen aan kan bieden voor een passend tehuis.
Dan kan de koper altijd nog kiezen om het paard te laten her keuren, maar dan wel op eigen kosten.
In de huidige wereld moet je als koper wel heel erg naïef zijn om daar in mee te gaan, helaas.