Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Icrack schreef:Ik heb een paar te leen gehad en had er meer van verwacht. Mijn merrie springt nogal eens opzij en de sprengerbeugel was ik elke keer heel snel kwijt. Dit had ik met mijn gewone beugels helemaal niet. Ook qua beenligging vond ik ze persoonlijk niks toevoegen. Ik ben dan ook erg blij dat ik ze niet op de gok gekocht heb.
L_Flo schreef:Hoi!
Ik heb ze aangeschaft en weer heel snel retour gedaan. Loop nu (6 weken later) nog rond met problemen aan mijn enkels.
Er zit voor mij met deze beugels te veel speling op mijn enkels waardoor mijn achillespezen overbelast zijn geraakt. Nou ben ik wel een uitzondering en heb ik hele slechte enkels.
Duality schreef:Icrack schreef:Ik heb een paar te leen gehad en had er meer van verwacht. Mijn merrie springt nogal eens opzij en de sprengerbeugel was ik elke keer heel snel kwijt. Dit had ik met mijn gewone beugels helemaal niet. Ook qua beenligging vond ik ze persoonlijk niks toevoegen. Ik ben dan ook erg blij dat ik ze niet op de gok gekocht heb.
Grappig dat het zo tegenovergesteld kan zijn voor verschillende mensen, ik was met normale beugels mijn beugels snel kwijt en met deze juist veel minder!
Lollig om te de verschillende reacties te zien! En dat is eigenlijk met alle producten wel zo, wat voor de een werkt en fijn is, kan voor de ander weer een regelrechte ramp zijn!
Zo ben ik veel beter geholpen met de A-symetrische beugels. Die vind ik weer heel fijn in gebruik, ze geven mij net dat kleine stukje extra qua comfort