BR Phoenix

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

FleurSandro

BR Phoenix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-16 12:35

Hallo bokkers!

Ik had een vraagje, ik ben langzaam opzoek naar een nieuwe cao en ik heb wat lopen zoeken.

Ik vind de caps met zo'n beige/huidskleur bandje zo ontzettend gaaf en dan in het bruin.
Nu heb je de Charles Owen Caps die zijn wat prijzig, hoe wel het ook duurder kan, maar nu vond ik ook de BR Phoenix maar hij is nergens op internet te vinden....
Weten jullie of ze nog verkocht worden? Zo ja op welke site?

:wave:

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 13:28

FleurenMien schreef:
Hallo bokkers!

Ik had een vraagje, ik ben langzaam opzoek naar een nieuwe cao en ik heb wat lopen zoeken.

Ik vind de caps met zo'n beige/huidskleur bandje zo ontzettend gaaf en dan in het bruin.
Nu heb je de Charles Owen Caps die zijn wat prijzig, hoe wel het ook duurder kan, maar nu vond ik ook de BR Phoenix maar hij is nergens op internet te vinden....

Helaas de Phoenix is uit het assortiment door de komst van de nieuwe VG1 norm. Je zal er dan 1 moeten vinden uit oude voorraad van een winkel

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-16 13:40

dieseltje09 schreef:
FleurenMien schreef:
Hallo bokkers!

Helaas de Phoenix is uit het assortiment door de komst van de nieuwe VG1 norm. Je zal er dan 1 moeten vinden uit oude voorraad van een winkel

Jammer! Vind het een ontzettend gave cap!

Irisjeeh1999

Re: BR Phoenix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 14:04

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 14:21

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 14:26

Ik heb hem zit super fijn! :)

Afbeelding

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 14:40

BR voldoet nog niet aan de nieuwe (-tussen-) veiligheidsnorm en mag daarom geen enkele cap produceren. Inmiddels is dit al bijna een half jaar zo, dus de voorraden in de meest gangbare maten in de winkels zijn nihil. Als het goed is moet de definitieve nieuwe norm medio juni bekend zijn, en BR zal volgens die norm weer gaan produceren (zodra hun productielijnen zijn aangepast en hun nieuwe caps goedgekeurd worden). Waarschijnlijk moet je dus toch nog even wachten als je deze cap graag wil. :)

Dan nog een tip: ga gewoon naar de winkel voor een cap. Kun je fijn passen, kijkt er iemand mee of 'ie echt goed past en als die niet mocht passen kun je gewoon een andere uit het rek proberen zonder dat gedoe met terugsturen en verzendkosten en al

ReneeeL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 10:11

Ik zoek hem ook al maanden maar dan in het blauw, agradi heeft er nog een paar maar beperkt, ook al gemaild denk helaas niet dat ze nog terug komen!

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 10:13

Ik heb een zwarte te koop, maat 57 O:)

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 14:29

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 14:30

_Roxanne schreef:
BR voldoet nog niet aan de nieuwe (-tussen-) veiligheidsnorm en mag daarom geen enkele cap produceren. Inmiddels is dit al bijna een half jaar zo, dus de voorraden in de meest gangbare maten in de winkels zijn nihil. Als het goed is moet de definitieve nieuwe norm medio juni bekend zijn, en BR zal volgens die norm weer gaan produceren (zodra hun productielijnen zijn aangepast en hun nieuwe caps goedgekeurd worden). Waarschijnlijk moet je dus toch nog even wachten als je deze cap graag wil. :)

Dan nog een tip: ga gewoon naar de winkel voor een cap. Kun je fijn passen, kijkt er iemand mee of 'ie echt goed past en als die niet mocht passen kun je gewoon een andere uit het rek proberen zonder dat gedoe met terugsturen en verzendkosten en al

passen doe ik sws kleding, cap etc koop ik nooit zonder te passen! ik heb inmiddels al een 2e hands charles owen cap gevonden die ik eerdaags kan gaan passen

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 14:19

Ik heb een bruine en blauwe phoenix en ben er heel tevreden over! Als de co niet past kan je altijd nog verder zoeken :)