Hoi! Ik had een vraag weet iemand hoe je van ginkelseweg 2 bennekom je via de hei naar de Panorama hoeve (Panoramaweg 23) kan rijden? En dan natuurlijk te paard , en hoe lang zal deze rit dan ongeveer duren? Alvast bedanken!
Piekosjj
Geplaatst: 16-05-16 19:59
Ik weet niet precies waar je vandaan komt, maar de route vanaf de hei: Onder het tunneltje door, over het spoor en dan kom je op een kruispunt met drie of vier wegen. De weg die het allermeest rechtdoor trekt moet je hebben en dan zit uiteindelijk de panorama aan je linkerkant
Edit; ik bedenk me net dat er twee tunneltjes en twee spoorwegovergangen zijn Je moet de overgang hebben waar dat 'monument' staat.
Kijk even op ruiterenenmennen.nl Daar kun je vast vinden hoe de ruiterpaden lopen En anders: google maps is your best friend
jillaroo
Geplaatst: 16-05-16 20:05
Hoi Als je op de Ginkelseweg 2 bent, ben je al vlakbij de panorama hoeve. Dat is misschien 10 minuten stappen, terug de naar het hoofdpad (met fietspad ernaast), linksaf en het spoor over rechtdoor (iets rechts aanhouden). Als je naar de heide wilt moet je op het hoofdpad (met fietspad ernaast) rechtsaf en onder het tunneltje door. Op de brede tankbanen en onverharde wegen mag je sowieso rijden met je paard. Daarnaast zijn er hier nog heel veel ruiterpaden, je kunt eindeloos rijden. Veel plezier!