Jureren eventing > nieuwe App?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

leadhooves

Jureren eventing > nieuwe App?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-16 16:10

Hey,,

Deze maandag, Tweede Pinksterdag, jureer ik bij de M Cross in Hulsberg, Zuid-Limburg.
Nu hebben we gisteren uitleg gekregen en hebben ze laten zien bij welke hindernis ik sta (als je het mij vraagt is het een vrij gevaarlijke, maar er is een alternatief voor, uiteraard duurt deze langer).
Ze hebben nu een app die op een heel groot bord laat zien of je paard de hindernis goed heeft gesprongen, heeft geweigerd (en het aantal keren), het paard en/of ruiter is gevallen enzovoort. Maar ik vroeg me af of jullie hier al eens mee hebben gewerkt als jury zijnde? En hoe beviel jullie dit dan?

Ik heb al eerder gejureerd, maar dit is het eerste jaar dat ze met dit systeem beginnen en ik heb het gevoel dat ik heel erg ga falen hierdoor, ook al heb ik uitleg gekregen. _/-\o_

Sim

Re: Jureren eventing > nieuwe App?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 14:42

Je bedoelt het programma sgw live? Juist fijn programma en snel met de uitslag daardoor. Komt goed hoor als je het goed doorgeeft allemaal.

leadhooves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 17:56

Sim schreef:
Je bedoelt het programma sgw live? Juist fijn programma en snel met de uitslag daardoor. Komt goed hoor als je het goed doorgeeft allemaal.

Ja, die bedoelde ik. :') Maar goed, vandaag besloot de Eventing er dus niet mee te werken...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 18:12

Huh? Kon de wedstrijd in hulsberg gewoon volgen via sgw live.....

leadhooves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 19:10

Het programma werkte niet mee, tenminste voor ons. Ik weet niet wat jullie allemaal op televisie hebben kunnen zien..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 19:21

Gewoon thuis op de tablet kunnen volgen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 10:36

Mijn man reed mee in het M, de uitslag was heel snel te zien op sgw Live via de telefoon. Welke hindernis stond jij? De afsprong met het smalletje er na? Ik heb niks op tv gezien, kon het live volgen :D

leadhooves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-16 11:26

SusanH schreef:
Mijn man reed mee in het M, de uitslag was heel snel te zien op sgw Live via de telefoon. Welke hindernis stond jij? De afsprong met het smalletje er na? Ik heb niks op tv gezien, kon het live volgen :D

Ik stond bij de punt, haha.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 11:30

Die kon ik net niet zien vanaf waar wij stonden. Maar die heeft hij zonder problemen genomen :j