Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
evelien11 schreef:Gaat dochter niet klemmen als ze haar beugel verliest? Als het paard verder altijd braaf is en dan ook niet gevoelig op de buik... Het heeft dan meer zin dat ze gaat oefenen met rijden zonder beugels zonder te klemmen.
. eventueel schreef:Amzay, ze houdt er niet erg van als je aan haar buik zit. Je hoeft bij wijze van spreken maar te wijzen en ze gaat om.
eventueel schreef:Amzay, ze houdt er niet erg van als je aan haar buik zit. Je hoeft bij wijze van spreken maar te wijzen en ze gaat om.

Weidebloem schreef:Gastroguard is een maagzuurremmer met als werkende stof omeprazol. Een maagzuurremmer is het enige wat een maagzweer kan doen genezen. Duur medicijn en lang traject. Je zou ook bakingsoda/ maagzout kunnen proberen. Dis is natriumbicarbonaat wat het maagzuur voor een aantal uren neutraliseert. Een klein theelepeltje geeft al dit effect. Eer je aan de maagzuurremmers begint is dit een veel goedkopere en makkelijke manier om te kijken of er maagproblemen zijn.
Hilary schreef:Je kunt maagzuurremmers (GastroGuard) geven en kijken of het daardoor beter wordt. Anderen zijn hier beter in thuis dan ik (volgens mij kun je zelfs mensen-omeprazol geven, maar het fijne weet ik daar niet van).