Zo'n drie jaar geleden ben ik begonnen met mijn verzorgpaardje Evelien. Medio april is heeft de eigenaresse haar ineens verkocht. Stalgenootjes hebben gezien dat Evelien op de trailer werd gezet en de eigenaresse een geld in haar handen gedrukt kreeg. Ik heb nog een appje gekregen van de eigenaresse dat ze met het paard verhuisd zou zijn maar daarna zijn alle contacten verbroken. Ze heeft iedereen geblokt op Whatsapp, Facebook verwijderd e.d. Inmiddels heb ik een foto gehad van de brief die haar verzekering stuurt wegens beëindiging van de paardenverzekering, reden beëindiging is verkoop paard.
De thuissituatie van de eigenaresse was niet gemakkelijk, dus tot zover begrijp ik haar vlucht. Helaas ben ik niet geïnformeerd over de verkoop en heb ik ook niet de kans gehad het paard te kopen of afscheid te nemen. Om het toch allemaal een beetje goed af te sluiten hoop ik nog iets van het paard te horen, waar ze staat en hoe het gaat ofzoiets. Dus bij dezen mijn oproepje of iemand haar heeft gezien!
Foto's probeer ik bij te voegen, hieronder nog een algemene beschrijving van Evelien: - Merrie - Gelderse (dacht ik) - Vos kleur - Drie witte voetjes, links voor niet - Hoogte 1.64m