Welke auto staat voor jullie trailer ? wat adviseren jullie?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LadyKim

Welke auto staat voor jullie trailer ? wat adviseren jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-16 10:18

Dag lieve allemaal ,
Heb eerst de zoekfunctie gebruikt echter kwam ik er niet helemaal uit.

Dus daarom wil ik mijn vraag hier stellen , en wellicht hebben anderen er ook iets aan.

Ik ben opzoek naar een relatief "goedkoope" auto , en daarmee bedoel ik in rijden . Die een 1,5 paards trailer mag trekken .

aangezien ik ook nog een paar dagen in de week naar Leeuwarden moet wil ik wel dat ie relatief zuinig is .

Dus hierom ook mijn vraag:
welke auto staat voor jullie trailer ? En wat adviseren jullie ?

Als dit verkeerd staat sorry ! Was niet de bedoeling . Fijne dag iedereen :)

Maureen_M

Re: Welke auto staat voor jullie trailer ? wat adviseren jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 10:20

Mijn ouders hebben de trailer getrokken met een suzuki vitara.

Welliswaar een vrij oud model maar erg zuinig. Ook in wegenbelasting kost die niet super veel aangezien die niet zo super zwaar is.

Heb er niet zo veel verstand van maar het is een ruige auto om te zien, cabrio model (helaas niet automatisch), laag in wegenbelasting/verzekering, sterke auto gaat echt niet snel iets aan kapot

SUCCES!!!

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-16 10:30

M_hartje_M schreef:

Welliswaar een vrij oud model maar erg zuinig. Ook in wegenbelasting kost die niet super veel aangezien die niet zo super zwaar is.

Heb er niet zo veel verstand van maar het is een ruige auto om te zien, cabrio model (helaas niet automatisch), laag in wegenbelasting/verzekering, sterke auto gaat echt niet snel iets aan kapot

SUCCES!!!

Dankjewel ! Heb ik zeker wat aan en dat ie niet automatisch is vind ik juist alleen maar prima .

Bedankt :)

__Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 10:33

Ik rij met een Mazda CX-5 voor mijn tweepaards trailer. Ik vind dat hij met lading nog zuinig rijdt (ongeveer 1 op 12)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 10:34

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-16 10:40

evita13

Re: Welke auto staat voor jullie trailer ? wat adviseren jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 10:41

wij hebben een subaru forester ervoor het nieuwere model :)

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 10:42

Peugeot 307 sw. Op grijs kenteken dus belastingvoordeel. Je kunt er alleen maar met twee personen in zitten. Wij hebben diesel en rijd vrij zuinig! Met een volle tank kunnen we gemiddeld zo'n 900 km rijden. Als we veel met de trailer rijden natuurlijk wat minder.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 10:48

LadyKim schreef:
M_hartje_M schreef:

SUCCES!!!

Dankjewel ! Heb ik zeker wat aan en dat ie niet automatisch is vind ik juist alleen maar prima .

Bedankt :)

Ja ik bedoelde niet qua schakelen dat is gewoon handmatig, ook vierwielaandrijving 4x4

Maar het openen van het dak is gewoon losmaken van het klitteband en naar achteren trekken. Bij meeste cabriomodellen is het een druk op de knop en open gaat die. Echter het blijft zo'n leuk autootje om te zien!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 10:50