Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
MarliesV schreef:Bij de AH bij ons hebben ze nu hele mooie sportieve polo's liggen voor 10 euro per stuk. Zowel in donkerblauw als wit!
Ik zou als je een witte broek doet een donker shirt nemen en vice versa.
Kleur van het shirt en het dekje waar mogelijk gelijk houden. Dat staat altijd het netste in mijn ogen.

. Zie het vaak voorbij komen op bokt en het doet zo'n afbreuk aan de foto's.Kelly_J schreef:Wat leuk!
Ik zou voor een blauwe rijbroek gaan en voor neutrale kleuren. Daar ben je het minst gauw op uitgekeken.
En als je toch voor een witte rijbroek gaat.. Zorg dan dat je iets draagt wat tot aan de helft van de kont komt. Tenzij je echt heeeeel slank bent, kleedt een witte rijbroek nou eenmaal niet af. Ik heb een normaal postuur en zelfs ik lijk dit met een witte rijbroek als ik er geen jasje overheen draag. Zie het vaak voorbij komen op bokt en het doet zo'n afbreuk aan de foto's.
Vooral doen waar je je goed bij voelt!
MarliesV schreef:Haha, ik ook niet! Maar goed, smaken verschillen, ik vond er teveel poespas op zitten.
Maar als je een wit dekje neemt kan je bv ook een donkere rijbroek/donker shirt en dan een witte riem nemen.
Of een wit shirt en een donkere bodywarmer aan. Of toch een jasje, afhankelijk van hoe chiq je wilt gaan.
is m'n dekje niet goed?
(hij is donkerblauw, aan foto komt nog)