Kleding voor fotoshoot

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bhodi

Kleding voor fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-16 08:26

Hallo Bokkers!

5 juni heb ik een fotoshoot met m'n leasepaard en z'n eigenaresse. Ik mag de rij foto's grotendeels tot m'n rekening nemen en een aantal portretfoto's. Ik zit alleen met 1 ding? Wat trek in aan?! M'n rijbroek zal een witte of donkerblauwe zijn, ik heb alleen geen leuk wit of donkerblauw shirt.. Ik heb wel wat thuis natuurlijk, maar als jullie ideeën hebben, mag dat altijd! Ik heb maat 38 en vind mezelf niet slank genoeg voor strakke shirts, ik heb bredere schouders dus hemdjes kunnen wel, maar alleen als er iets van een vestje/jasje overheen zit. Een bodywarmer of leuke polo in het donkerblauw of wit (of combinatie) mag ook.

Help!

MarliesV

Re: Kleding voor fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 08:32

Bij de AH bij ons hebben ze nu hele mooie sportieve polo's liggen voor 10 euro per stuk. Zowel in donkerblauw als wit!

Ik zou als je een witte broek doet een donker shirt nemen en vice versa.
Kleur van het shirt en het dekje waar mogelijk gelijk houden. Dat staat altijd het netste in mijn ogen.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 08:36

Het hangt er ook een beetje vanaf welke kleur dekje je er op legt? Als het een zwart paard is zou ik sowieso niet voor wit gaan namelijk, dan is het contrast erg groot en kan dat moeilijker fotograferen worden.
Verder gewoon aan doen wat je mooi vind :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-16 08:39

MarliesV schreef:
Bij de AH bij ons hebben ze nu hele mooie sportieve polo's liggen voor 10 euro per stuk. Zowel in donkerblauw als wit!

Ik zou als je een witte broek doet een donker shirt nemen en vice versa.
Kleur van het shirt en het dekje waar mogelijk gelijk houden. Dat staat altijd het netste in mijn ogen.

Ja klopt, ik heb die polo's gezien! Ik vind ze alleen niet zo mooi :o

Mijn dekje is wit met donkerblauw:

Afbeelding

Afbeelding

En dit is het paard (de bruine):

Afbeelding

Kelly_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 08:45

Wat leuk!

Ik zou voor een blauwe rijbroek gaan en voor neutrale kleuren. Daar ben je het minst gauw op uitgekeken.

En als je toch voor een witte rijbroek gaat.. Zorg dan dat je iets draagt wat tot aan de helft van de kont komt. Tenzij je echt heeeeel slank bent, kleedt een witte rijbroek nou eenmaal niet af. Ik heb een normaal postuur en zelfs ik lijk dit met een witte rijbroek als ik er geen jasje overheen draag :') . Zie het vaak voorbij komen op bokt en het doet zo'n afbreuk aan de foto's.

Vooral doen waar je je goed bij voelt!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 08:55

Haha, ik ook niet! Maar goed, smaken verschillen, ik vond er teveel poespas op zitten.

Maar als je een wit dekje neemt kan je bv ook een donkere rijbroek/donker shirt en dan een witte riem nemen.
Of een wit shirt en een donkere bodywarmer aan. Of toch een jasje, afhankelijk van hoe chiq je wilt gaan.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-16 09:00

Kelly_J schreef:
Wat leuk!

Ik zou voor een blauwe rijbroek gaan en voor neutrale kleuren. Daar ben je het minst gauw op uitgekeken.

En als je toch voor een witte rijbroek gaat.. Zorg dan dat je iets draagt wat tot aan de helft van de kont komt. Tenzij je echt heeeeel slank bent, kleedt een witte rijbroek nou eenmaal niet af. Ik heb een normaal postuur en zelfs ik lijk dit met een witte rijbroek als ik er geen jasje overheen draag :') . Zie het vaak voorbij komen op bokt en het doet zo'n afbreuk aan de foto's.

Vooral doen waar je je goed bij voelt!

Heb je helemaal gelijk in! Heel erg bedankt :)

MarliesV schreef:
Haha, ik ook niet! Maar goed, smaken verschillen, ik vond er teveel poespas op zitten.

Maar als je een wit dekje neemt kan je bv ook een donkere rijbroek/donker shirt en dan een witte riem nemen.
Of een wit shirt en een donkere bodywarmer aan. Of toch een jasje, afhankelijk van hoe chiq je wilt gaan.

Wat bedoel je met teveel poespas? :) is m'n dekje niet goed?

M'n riem zal je niet zien, want daar komt een shirt overheen, anders lijkt m'n bovenlichaam zo kort :D

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 09:02

Ik denk dat een donkerblauwe broek met een witte polo het mooiste staat, ook omdat je dekje wit is. :)

Edit: Polo's hebben ze bij Ter Stal ook voor ong 9 euro. Weet alleen niet of ze overal Ter Stal hebben haha
Laatst bijgewerkt door Irisjeeh1999 op 12-05-16 09:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 09:04

De poespas op de AH polos denk ik dat ze bedoeld haha
Ik zou bij het dekje een blauwe rijbroek dragen en een wit bovenstuk, polo vind ik wel altijd heel chique en kun je gewoon over je broek dragen

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-16 09:04

Ik heb even snel gekeken en kwam deze polo tegen:
Afbeelding

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 09:08

mooi!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 09:12

Bedoel inderdaad de poespas op de AH polo, haha.

Je dekje is super mooi vind ik.

En die polo hier boven is gaaf!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-16 17:37

Haha okee!

Ik heb deze polo van m'n vriend gekregen, dus t wordt hier omheen bouwen :D (hij is donkerblauw, aan foto komt nog)

Afbeelding

xxvera97xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 15:22

Jaa leuke polo !
Ik zou dan gaan voor een witte rijbroek eronder

MichelleLan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 19:04

Mee eens, Witte rijbroek en mooi gepoetste larzen...

_Nis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 19:14

Ik zou voor een witte rijbroek gaan met gepoetste laarze en misschien een mooie lichte kleur polo.