...waar je je trainingen van je paard/pony bij kunt houden?
Volgens mij staat het hier goed
Ik ben dus opzoek naar een app waar je de trainingen van je pony/paard bij kunt houden. Want ik ben wel zo iemand die vergeet wat ik de vorige keer heb gedaan.
Ik heb al op internet gekeken en ik kwam toen de app Smart Horse tegen, maar ik kan die niet downloaden om mijn telefoon.
Ik gebruik gewoon endomondo. Voornamelijk voor buitenritten, hij houdt tijd en afstand bij. Maar in de bak deed ik de gps dan uit en dan had ik de tijd en bij opmerkingen schreef ik dan wat goed ging en waar ik aan moest werken volgende keer.
Gentlegiant
Geplaatst: 10-05-16 09:41
Wij hebben daarvoor een grote agenda "Het grote boek van de ruiters" noemen wij het
Hier in schrijven ik,m'n vriend en de verzorgers/bijrijders elke dag op wat er gedaan is en wat de bijzonderheden waren
Vind het persoonlijk echt ideaal Hebben bepaalde kleuren afgesproken voor wat er door wie is gedaan Iedereen heeft z'n eigen kleurtje
Behalve medische dingen zijn rood Zodat je in een oog opslag kunt zien welk paard wat gedaan heeft
Je kunt ook zelf een trainingslogboek maken. In word/excel een sheet maken met de dingen die je per training in wil vullen (duur training/hoe het ging/waar je hebt getraind/etc) en dat in een map stoppen. Ik heb er ook wel eens mee gewerkt, vond dat altijd erg fijn werken. Inmiddels hou ik het zelf niet echt meer bij.
Ik gebruik Equilog, bevalt goed. equilog vul je je planing in, en daarna wat er goed of slecht ging, en eventueel de hartslag
Als je veel buitenkilometers maakt is Endomondo ook een fijne app. Een van de weinig sportapps die ook paardrijden ondersteund. En je kan de hartslagmeter van je paard er ook mee verbinden.
Aan Equilog (voor Android) kun je nu ook een hartslagmeter koppelen en met de GPS tracker je ritten of andere trainingen bijhouden, zodat je niet handmatig hoeft in te voeren. Met verschillende profielen voor dressuur, springen, endurance, buitenrijden, eventing en longeren/grondwerk. Feedback is altijd welkom als je wat mist!
Mariekexxx
Ik heb alles geprobeert en ik moet toegeven Equilog vind ik het fijnst samen met OneHore wat ik jammer vindt bij Equilog is dat je maar 1 paard kunt en anders moet je betalen maar het is wel super overzichtelijk.