Onderlinge wedstrijd omgeving Zwolle?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pebblea

Onderlinge wedstrijd omgeving Zwolle?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-16 15:29

Hey!
Ik ben mijn pony weer een beetje aan het oppakken en rijd nu alweer een tijdje, maar ik zou in de toekomst voor de lol een keer een wedstrijdje willen doen met haar. Nu wil ik geen startpas aanvragen bij de KNHS, omdat ik weinig wedstrijdjes met haar ga rijden en dan vind ik het een beetje zonde van mijn geld. Dus, weet iemand of er binnenkort in de buurt van Zwolle een onderling wedstrijdje wordt georganiseerd waar je GEEN startpas voor nodig hebt?

Het liefst eentje die plaatsvindt in juni, juli of augustus zodat ik nog even kan trainen :j

anji

Re: Onderlinge wedstrijd omgeving Zwolle?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 17:58

In Wezep wordt regelmatig oefendressuur georganiseerd. Is niet in wedstrijdverband maar zo kun je misschien wel een idee krijgen waar je staat. Heb trouwens geen idee of je persè lid moet zijn van het KNHS.

Pebblea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-16 14:51

anji schreef:
In Wezep wordt regelmatig oefendressuur georganiseerd. Is niet in wedstrijdverband maar zo kun je misschien wel een idee krijgen waar je staat. Heb trouwens geen idee of je persè lid moet zijn van het KNHS.

Bij de Heuvelruiters? Bedankt voor de tip! _/-\o_