Ik vind Meijendel en omgeving echt véél toffer dan Vlietlanden of Amsterdamse bos trouwens...
xSCWx
Geplaatst: 23-05-16 21:15
Ja Meyendel is wel echt een stuk groter. Bij de Vlietlanden kan je overigens ook tussen de weilanden door richting Zoetermeer waardoor je toch een heel eind kan rijden. Het rondje om de plas is maar zo'n 8/9 km maar kan je dus uitbreiden door een stuk richting Zoetermeer te rijden (fietspad)
Je kunt daar naar dat park via de polder, maar dat raad ik echt af, dat is echt niet te doen met die rare hekjes. (En ik ben echt niet moeilijk)
xSCWx
Geplaatst: 23-05-16 23:00
Rare hekjes? Ik denk dat wij op een ander stuk zijn geweest Wat is bedoel is gewoon een fietspad zonder hekjes, met aan de zijkanten gras waar je eventueel in kan rijden. Wel 1 koeienrooster maar weet even niet of daar een paarden doorgang zit
Ja, als je van de Vlietlanden af rijdt, Kniplaan, daar de polder in en na jouw veerooster rechts ga je naar het park (Buitenpark?)... Zijn ruiterpaden aangelegd, maar de toeganghekjes zijn zo stom gemaakt dat het niet te doen is daar te rijden imo.
Maar als je ergens speciaal naartoe gaat om te rijden zou ik niet heen en terug dezelfde weg in de polder willen rijden.