Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
KoudbloedKim schreef:Is hij bang of heeft hij gewoon geen zin?
KittyDylan schreef:Heeft iemand anders hem onlangs uit de stal gehaald? Misschien is hij ergens van geschrokken waardoor hij steigerde en met zijn hoofd tegen de rails van de deur kwam? Ik noem maar wat. Iemand die ik ken heeft zo'n paard staan, vandaar dat ik er aan dacht.
Goof schreef:Waarom moet hij in stal? Moet hij daar 's nachts in staan? Zet je hem erin om te poetsen en zadelen?
Het is superlekker weer, ik kan me voorstellen dat hij lekker buiten wil blijven. Mijn hond moet ik ook na het uitlaten naar binnen sleuren, want die wil ook niet naar binnen met dit weer
Britta31 schreef:Is hij door een stalmaatje uit de stal gemept?Mijn oude dame heeft onze ruin een keer hardhandig de stal uitgewerkt en het heeft een tijd geduurd voor hij weer naar binnen durfde.
kwii schreef:SkippyDaphne schreef:En ik ben de enige die bij hem kan komen (Een stalgebouw met een weide, in de stal kunnen ze niet communiceren maar in de weide wel.)
Heeft hij 0 contact met andere paarden op stal? Daar kan het ook aan liggen.
Brainless schreef:Zwaluwen/mussen/ratten in de stal?!
Dus direct belonen wanneer hij in de stal staat!)