Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
doet hij ook zo in de stal? als je bij hem in de stal zit? als die op andere plekken langere tijd stilstaat. En hoe is jou uitstraling? Zelfverzekerd of terug houdend? En kun je misschien achterhalen wat jij anders doet op de poetsplaats dan andere bij je pony, of hoe hun zich uiten qua houding (zelfverzekerd etc.) misschien dat dit een verschil is en je hier aan kan gaan werken, of strenger zijn maar het zal een reden hebben
. succes! kelseyclover schreef:dit deed me vorige verzorgpony en gericht slaan tijdens het steigeren, op de dag dat er kijkers kwamen kijken durfde ik het veel meer en 2 dagen later werd ie daarheen verkocht, hele erge spijt natuurlijk. Huidige verzorgpony zit heel de tijd te schrapen als ze geen voer krijgt , ze heeft nu geleerd dat als ze ongeduldig is dat ze een rondje moet draaien net zolang tot ze het wel goed doet en geloof me dan kan ze hetdoet hij ook zo in de stal? als je bij hem in de stal zit? als die op andere plekken langere tijd stilstaat. En hoe is jou uitstraling? Zelfverzekerd of terug houdend? En kun je misschien achterhalen wat jij anders doet op de poetsplaats dan andere bij je pony, of hoe hun zich uiten qua houding (zelfverzekerd etc.) misschien dat dit een verschil is en je hier aan kan gaan werken, of strenger zijn maar het zal een reden hebben
. succes!