Welke vliegendeken voor shet

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Martje80

Welke vliegendeken voor shet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-16 06:55

Welke vliegendeken gebruiken jullie? Ik heb een shetje van 85 cm. Dekens van mhs zijn vaak te krap. Die zijn vind ik meer voor de mini paardjes genaakt. Ranker.

Ik zoek een lichte kleur. Ze is al donker van zichzelf. Liefst met hals. Er zitten hier veel knutten. 

Ik zag laatst een goed merk shet deken. Weet het merk niet meer. Rambo amigo ofzo. Niet opgeslagen en dus niet meer vindbaar..

Martje80

Re: Welke vliegendeken voor shet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-16 10:41

Ik heb hem gevonden. De rambo petite was het!

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 10:43

Horseware heeft inderdaad hele fijne dekentjes :j
Van andere kwaliteit en prijs, maar alsnog wel prima dekentjes en veel keus kun je ook naar die van Nika kijken.

LovingTweety

Re: Welke vliegendeken voor shet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 10:50

Ik heb voor mijn oude shetje van die hoogte (en enorm breed) altijd gewoon exceemdekens gebruikt. Werkte perfect en paste goed.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 22:59

Knutten steken door normale vliegendekens heen, te grote mazen. Ik gebruik voor een mini-shet van 83 cm nu een qhp zebra eczeemdeken maat 115. Voor heen had ik een horseware (wit), helaas had ie t voor elkaar gekregen die de rug open te ritsen, is nu weer genaaid en dient als reserve deken.
Afbeelding

Annekeklank

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 18:02

http://www.paardeninstijl.be/ daar vind je goede vliegendekens in alle maten ook in alle kleuren! Ze zijn van het merk HKM, duitse topkwaliteit. Ik heb daar eens een vliegendeken gekocht en ben er heel content mee! Anders moet je eens surfen daar(aanrader), misschien vind je wel de goeie maten en kleuren voor je shetty.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 15:42

Heb zelf de vliegendekens van Premiere en Nika voor onze shetlanders :)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 22:08

Ik heb een lichtblauwe van de Eppeljeck en die staat 'r supersexy. Mijn shet is 100 cm (onderlengte 135 cm) met een uitgezakte buik (is fokmerrie geweest).
Aan de deken heeft ze de zebrahals die eigenlijk van de (zebra)vliegendeken van mijn IJslander is. Hij past er met geen mogelijkheid in en heeft 'm ook minder hard nodig dan m'n shettie. De mugjes komen steeds bij haar op de één of andere manier.