Tredstep Donatello VS. De Niro Tricolore

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Tredstep Donatello VS. De Niro Tricolore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-16 14:14

Ik kom er niet uit, en ik kan online geen ervaringen/vergelijkingen vinden.

Ik ben op zoek naar goede, fijn zittende laarzen. Hele tijd voor gespaard, en ik heb een budget van 300 euro staan, dit zodat ik er ook een hele tijd mee vooruit kan.
De Niro heb ik altijd al mooi gevonden, maar ik had er nooit geld voor, of mijn voeten zouden nog groeien. Dat doen ze nu niet meer.
Maar, helaas is de enige De Niro dealer in het noorden failliet verklaard, waardoor ik er dus veel verder voor zou moeten rijden. (Of mijn moeder, want ik kan niet auto rijden :') )
De Tredstep Donatello zag ik online bij Divoza, waar ik sowieso nog heen moet, want ik moet een nieuwe cap.

Nu twijfel ik dus heel erg welke fijner/beter zijn en welke een betere prijs-kwaliteit verhouding hebben :)
Naar Divoza gaan is natuurlijk veel makkelijker, maar als die niet zo fijn zijn als De Niro's rijden we liever een stukje verder. :)

Kort gezegd; Ik ben dus op zoek naar ervaringen/aanbevelingen over welke laarzen fijner zijn :D

Andere merken/modellen mogen ook aangeboden worden, als het maar niet heel ver boven de 300 uit komt :)

xxvera97xx

Re: Tredstep Donatello VS. De Niro Tricolore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 21:35

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 22:08

verapeters schreef:
Ik heb geen ervaringen met deze laarzen, maar misschien zijn deze laarzen iets ?
http://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoene ... _5247.html

Zullen vast fijne laarzen zijn, maar zij qua kwaliteit wel even wat anders dan deniro :)

Ik vind zelf deniro hele fijne laarzen, zeker wel waard om een eind voor te rijden :j (al weet ik niet zeker hoe t met de standaard modellen zit, de mijne zijn op maat gemaakt)
Met tredstep heb ik geen ervaring, dus daar kan ik je helaas niet iver adviseren

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 22:25

Zo'n goede verhalen hoor ik niet over de tricolore. Pas de duurdere De Niro's zijn kwalitatief van beter leer. En dan vond ik zelfs de Ottaviano's niet denderend. Na 3 jaar niet echt intensief gebruik echt verkleurd en versleten, rits kapot etc. Als je een mooie laars zoekt voor minder geld maar wel kwaliteit raad ik je aan eens de Mountain horse Sovereign High Rider op te zoeken. Goed leer, goede rits, en hele goede zolen. Plus heel chique om te zien.

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 22:29

Ik weet niet wat je precies wilt maar €300 is niet veel voor deniro laarzen, denk niet dat je daar ver
mee komt, ook lange wachttijd ( ik moest langer dan 3 maanden wachten). Misschien petries? Blijven lang mooi.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 09:13

De Niro Tricolore is een prima laars, maar niet voor 7 dagen in de week werd mij verteld. Dit kan natuurlijk ook een verkopers praatje zijn om de duurdere laarzen aan te smeren.

Je hebt ook nog celeris. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het ziet er mooi uit.

De tricolore is er nu ook in verschillende uitvoeringen met blauw leer, steentjes en een ander soort printje.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 620#unread

FurryFamily1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 16:26

Ik heb zelf de De Niro Tricolore al een jaar of twee. Als ik geweten had dat mijn nieuwe De Niro Rafaellos (zo'n 450 duurder) zo'n ellende zouden zijn, had ik me opnieuw Tricolores gekocht.

Ik heb zelf het donkerbruin model, glad leder met vetertjes en de standaard rits achteraan met elastiek. Ik heb ze twee jaar intensief gebruikt: ik rijd minimaal 3 keer per week, gemiddeld 4-5 en ik laat ze vaak heeeel vuil worden. Intussen heb ik recent een rits moeten laten vervangen en zijn de hakken ook al redelijk afgesleten (ik wandel er amper mee).

Initieel was ik er niet zo blij mee, ik vond dat ze vrij snel inzakte en rimpelde, maar dat heb je natuurlijk altijd met een zachte laars. Nu ik mijn Rafaello's na twee keer rijden heb moeten terugsturen met defecte drukknop, afgescheurde ritsbeschermer en defecte rits, ben ik HEEEL blij met de kwaliteit van de Tricolores. Je kan ze tegenwoordig ook bestellen in een meer 'dressuur' gericht model zonder vetertjes. Voor een gewone trainingslaars zou ik ze zeker opnieuw kopen.

VWestra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 20:04

Is het een idee om met 25% korting petrie te kopen nu? Dan passen ze beter in je budget.

Ik heb recentelijk bij Hypo Fryslan met 40% korting petrie laarzen gekocht. Was opruiming dat wel:)