Ik ben op zoek naar goede, fijn zittende laarzen. Hele tijd voor gespaard, en ik heb een budget van 300 euro staan, dit zodat ik er ook een hele tijd mee vooruit kan.
De Niro heb ik altijd al mooi gevonden, maar ik had er nooit geld voor, of mijn voeten zouden nog groeien. Dat doen ze nu niet meer.
Maar, helaas is de enige De Niro dealer in het noorden failliet verklaard, waardoor ik er dus veel verder voor zou moeten rijden. (Of mijn moeder, want ik kan niet auto rijden
)De Tredstep Donatello zag ik online bij Divoza, waar ik sowieso nog heen moet, want ik moet een nieuwe cap.
Nu twijfel ik dus heel erg welke fijner/beter zijn en welke een betere prijs-kwaliteit verhouding hebben

Naar Divoza gaan is natuurlijk veel makkelijker, maar als die niet zo fijn zijn als De Niro's rijden we liever een stukje verder.

Kort gezegd; Ik ben dus op zoek naar ervaringen/aanbevelingen over welke laarzen fijner zijn

Andere merken/modellen mogen ook aangeboden worden, als het maar niet heel ver boven de 300 uit komt

(al weet ik niet zeker hoe t met de standaard modellen zit, de mijne zijn op maat gemaakt)