Het is bijna overal bewolkt en dezelfde temperatuur, maar in Enschede blijven de waardes op hoog terwijl de anderen gemiddeld aangeven.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

_ safina schreef:Er zitten soms ook onbegrijpelijk grote schommelingen in. Kan me niet voorstellen dat het klopt. Maar volgens mij is de app sowieso gebouwd op natte vingerwerk. Ze hebben een algoritme bedacht op grond van temperatuur, zonneschijn, bewolking en dergelijke. Maar of dat algoritme in de praktijk ook klopt is bij mijn weten nooit getoetst.
Ik denk dat het hooguit een hele groffe indicator is. Maar echt niet meer dan dat.
Meert schreef:Ik kijk zelf meestal naar een andere app, Laminitis. Bij deze kan je lokaler zoeken, wat wel handig is want geen één van de steden van de fructaanindex ligt in de buurt. Wat me wel is opgevallen dat deze 2 apps soms best wel verschillende fructaanwaarden weergeven.
Nessa schreef:Ik zie zojuist dat ie in Enschede hoog is. En in Eindhoven weer laag.
Hoe kan dit zo verschillen?