Jodhpurs voor in de zomer?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xSelina

Jodhpurs voor in de zomer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 21:41

Hallo allemaal!
Ik heb nu winter jodhpurs (van QHP volgends mij) met veters en vind ze echt heerlijk zitten! Maar voor in de zomer wordt dat niks :') Ik zag er welke van Ariat Heritage Lace Paddock 4 LR, maar aangezien deze best prijzig zijn vraag ik me af of ze fijn zijn :j Ik ben bijna elke dag 2/3 uur bij de paarden (soms ook een hele dag) en gebruik ze dan vooral om uit te mesten enzovoort maar voor het rijden heb ik rijlaarzen (maar in geval van nood of zonder zadel en op buitenrit jodhpurs :D ) Ik wil t liefste met veters en dat ze goed stevig zitten!

Alvast bedankt!

MaximeEratos

Re: Jodhpurs voor in de zomer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 11:30

Een vriendin van mij heeft deze in het bruin, ik vroeg of ik ze eens mocht aan doen, want het was een maatje groter dan mijn maat ( ja ze heeft grote voeten :P ) en ze zaten echt super! Ze zijn niet echt heel goedkoop maar ik vind wel dat het het waard is, ik denk dat ik er zelf ook zo een paar ga halen!

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 11:35

Ja aria is het geld echt dubbel en dwars waard!!! Wel denk ik dat er geen schoenen zijn voor bij de paarde die in de zomer niet warm zijn de verwacht geen koele voetjes. Maar ze lopen goddelijk

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 11:37

Ik heb ook Ariats, en ik zweer erbij!
Ze zijn prijzig, maar ik doe er ook best lang mee

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 17:10

Horseboy56 schreef:
Een vriendin van mij heeft deze in het bruin, ik vroeg of ik ze eens mocht aan doen, want het was een maatje groter dan mijn maat ( ja ze heeft grote voeten :P ) en ze zaten echt super! Ze zijn niet echt heel goedkoop maar ik vind wel dat het het waard is, ik denk dat ik er zelf ook zo een paar ga halen!

ze zitten erg lekker indd. heb ze zelf ook maar vind ze erg prijzig. of dat moet aan het soort liggen... :)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 17:22

Ess_Ramona schreef:
Ik heb ook Ariats, en ik zweer erbij!
Ze zijn prijzig, maar ik doe er ook best lang mee

Wat vind jij best lang?
Bij een stalgenoot namelijk nog geen jaar.

Of heb jij ze alleen met rijden aan en niet met mesten enz?
En onderhoud jij ze goed?

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 19:03

Ik doe met mijn ariatjes laarzen al 5 jaar en onderhoud ze niet ja als ze heel vies zijn de kraan erop en soms een baby doekje erover! Ze zijn niet moou moou meer maar nog nergens stuk! Eerste 3 jaar reed en mest ik er dagelijks mee nu nog 2 tot 3 keer per week op stal te vinden

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 19:36

Ariat zit super, ben nu aan mijn tweede paar bezig, maar ben wel een beetje teleurgesteld in de prijs-kwaliteit verhouding. Ik draag de jodphurs zo'n vijf dagen per week, zeg 1,5 à 3 uur (geef er ook les mee, dus soms sta ik er wel langer mee), maar mijn eerste paar heeft het krap 1,5 jaar uitgehouden en dit paar vertoont na 3/4 jaar al scheuren... Kortom, ze zitten lekker, maar denk niet dat ze het heel lang uithouden als je er ook mee mest ed.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 15:33

Doe zelf al 2 jaar met mijn Ariats, loop er het gehele jaar mee.
Misschien kun even langs een ruitershop gaan voor informatie? :)

xSelina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 19:11

Dankjullie wel voor de reacties heb bij de epplejeck welke van ariat gekocht met aan de voorkant veters en de achterkant rits en met rode zool en ze zitten echt heerlijk! Ben benieuwd hoelang ze meegaan :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 20:15

Ariats zeker weTen! Ik loop er al 6 jaar mee rond, en zelf ook mijn wetkschoenen ivm voetklacht. Die ik met ariats door de voetbedliggimg niet heb. Mijn outdoorlaarzen en rijlaarzen zijn ook ariats geworden, kan er hele dagen op/mee lopen.

xxvera97xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 21:39

zeker weten aan te raden!
Lopen heerlijk en gaan lang mee

marisje94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 15:45

Ariat gaat heel lang mee en zit heerlijk!!