betaalbare bruin leren rijlaarzen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faelynn

betaalbare bruin leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-16 20:35

Vandaag helaas een hele grote telleurstelling gehad. We hadden nieuwe de Niro rijlaarzen besteld, mooi bruin, maar werd vandaag gebeld dat deze kleur niet meer leverbaar is, en gezien ik een beetje een afwijkende maat heb hij ook niet meer op voorraad staat :(
Even langs de winkel geweest, want ze hebben nog wel bruin, maar dat is nu ineens een hele andere veel donkerdere kleur, vond deze dus niet erg mooi en niet passend bij mijn outfit. Bestelling gecanceld.

Maar nu is dus de vraag, waar ga ik nog betaalbare bruine leren rijlaarzen vinden die wel van goeie kwaliteit zijn?

Ben al 3 winkels af geweest, maar buiten deze de Niro die ik wou bestellen kon ik zelf helaas niks vinden, dus hoopte dat iemand hier nog de gouden tip heeft _/-\o_
Dee de Niro laarzen die ik eerst zou bestellen waren 270,- en dit is eigenlijk ook wel mijn maximum budget. Ik heb nog wel andere laarzen gevonden die echt goed en mooi waren, maar dan kom je toch steeds boven de 300, meestal zelfs 400 euro uit en dat heb ik gewoon niet.
Heb het liefst laarzen op maat gemaakt omdat ik hele lange benen heb, maar wel smal. Hierdoor zijn meeste dressuur laarzen te kort voor mij wat geen mooi gezicht is. Gewoon een model dat van zichzelf al hoog is is ook prima natuurlijk, als het verder maar lekker zit :)
Dus.. Iemand hier de gouden tip? :')

joyceberends

Re: betaalbare bruin leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 20:38

Lipica?
Ook alles mogelijk en qua prijs erg gunstig!

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 20:40

Lipica of celeris, al zijn celeris wel wat duurder, maar die zien er zoo mooi uit.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-16 20:53

sterreke98 schreef:
Lipica of celeris, al zijn celeris wel wat duurder, maar die zien er zoo mooi uit.

Oef, even gekeken op de Celeris website, maar de goedkoopste is 480 euro :') dat stijgt me iets te boven voor recreatief rijden.

Rij overigens wel zo'n 4 keer in de week en draag ze 7 dagen in de week, ben elke dag op stal te vinden, dus beetje soepele lang meegaande laarzen zijn wel fijn :D

VWestra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 21:19

Divoza heeft weer 25% korting de komende feestdagen. Misschien dan laarzen kopen? Zelfde qua epplejeck.

En voor kleur bruin zoek je?

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 07:59

VWestra schreef:
Divoza heeft weer 25% korting de komende feestdagen. Misschien dan laarzen kopen? Zelfde qua epplejeck.

En voor kleur bruin zoek je?

Gewoon de "standart" bruin, beetje moeilijk uit te leggen, maar het is eigenlijk gewoon de kleur bruin die het meeste voor komt, niet super licht maar ook niet super donker.

Coyote

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 08:17

Ik heb bruine Mondoni laarzen (Divoza) in de hoogste standaardmaat.
Van alle standaardlaarzen die ik heb gepast, zaten deze het beste, ze zijn alleen iets ruim bij mijn kuiten.
Ze zitten trouwens heerlijk :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 08:19

Als je ze zovaak draagt kan ik je echt ariat h20's aanraden. Heerlijke laarzen! Wel boven budget maar ze gaan zo 5 jaar mee, lopen heerlijk, zitten heerlijk en amper onderhoud nodig. Zijn alleen niet erg hoog.

Lipica's beginnen vanaf €237,50 maar wel lange levertijd, kwaliteit minder dan ariat.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 08:24

Al eens voor derby's gekeken? Die leveren ook maatwerk in veel verschillende kleuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 08:35

miccamaaike schreef:
Al eens voor derby's gekeken? Die leveren ook maatwerk in veel verschillende kleuren.

Onder de 300,- euro? Vraag het me af... Vraag me sowieso af of je voor dat budget een kwalitatief goede laars hebt. Succes, hoop dat je slaagt TS! +:)+

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-16 08:37

Picasso schreef:
miccamaaike schreef:

Onder de 300,- euro? Vraag het me af... Vraag me sowieso af of je voor dat budget een kwalitatief goede laars hebt. Succes, hoop dat je slaagt TS! +:)+

Is inderdaad moeilijk te vinden, iets boven 300 geeft ook niet als het dan maar echt een goeie laars is, baalde echt toen die de niro er ineens niet meer was :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 21:08

Help het je hopen! En als je dé tip hebt: stuur dan ff door. :D Vooralsnog ga ik voor zwart lakleren laarzen van ik-weet-nog-niet-welk-merk... Heb trouwens bruine van Cavallo (Polo), weet niet meer exact wat die gekost hebben, heb ze vorig jaar gekocht. Nu net een nieuwe rits in laten zetten. Bevallen prima trouwens. Wel een apart bruine kleur hebben ze, waar ik aan moest wennen, maar wilde perse dit model vanwege het slankere voetje wat eraan zit. Petrie had mooiere kleuren (ben bij Divoza geweest), maar vond elk model wat ze daar hadden van Petrie nogal lomp op de voet.

https://www.google.nl/search?q=cavallo+ ... CRxy0-M%3A

irry

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 14:51

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 15:18

Ik heb zelf de Mondoni Kingston.. misschien is dat wat?
Maar ik weet niet of daar een geschikte maat bij tussen zit? Ik dacht zelf dat ik te korte benen had, maar dit bleek in de winkel helemaal niet zo te zijn! (Het kan dus meevallen haha!)

https://www.google.nl/search?q=mondoni+ ... yPTku9M%3A

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 15:52

Bedankt voor de reacties allemaal! Ben van het weekend 5 winkels langs geweest :') maar heb bij de laatste winkel toch nog iemand gevonden die vermoedelijk nog een paar de niro's kan regelen. wel een levertijd van 10 weken, maar dan heb ik wel echt hele mooie laarzen. Nu alleen nog even duimen dat ze hier dan wel leverbaar zijn _/-\o_

Cheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 16:15

Zelf heb ik de QHP Norah. Weet niet of je deze mooi vindt?
Maar ze zijn qua prijs ook wel leuk :) Ik heb ze al een jaar en ze zijn nog mooi.

xxvera97xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 21:37