Even langs de winkel geweest, want ze hebben nog wel bruin, maar dat is nu ineens een hele andere veel donkerdere kleur, vond deze dus niet erg mooi en niet passend bij mijn outfit. Bestelling gecanceld.
Maar nu is dus de vraag, waar ga ik nog betaalbare bruine leren rijlaarzen vinden die wel van goeie kwaliteit zijn?
Ben al 3 winkels af geweest, maar buiten deze de Niro die ik wou bestellen kon ik zelf helaas niks vinden, dus hoopte dat iemand hier nog de gouden tip heeft
Dee de Niro laarzen die ik eerst zou bestellen waren 270,- en dit is eigenlijk ook wel mijn maximum budget. Ik heb nog wel andere laarzen gevonden die echt goed en mooi waren, maar dan kom je toch steeds boven de 300, meestal zelfs 400 euro uit en dat heb ik gewoon niet.
Heb het liefst laarzen op maat gemaakt omdat ik hele lange benen heb, maar wel smal. Hierdoor zijn meeste dressuur laarzen te kort voor mij wat geen mooi gezicht is. Gewoon een model dat van zichzelf al hoog is is ook prima natuurlijk, als het verder maar lekker zit
Dus.. Iemand hier de gouden tip?