laatste schreeuw om hulp.. Annabel

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

silvia01

laatste schreeuw om hulp.. Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-16 16:13

hallo,
mijn pony is op 11 November 2013 weggegaan naar Eddy Boonzaaijer. Ik mis haar verschrikkelijk. ik probeer al 2 jaar contact met hem op te nemen zonder succes..
hier wat informatie over Annabel:
Ze is een Welsh van nu 13 jaar oud ze is een schimmel. Vroeger was ze grijs maar ze werd met de jaren minder. haar manen stonden een beetje rechtop. Voor de rest is alles van haar onbekend. Ze was erg eigenwijs en had haar eigen wil hierdoor kon ze ook heel grappig zijn. maar als je een klik met haar hebt gaat ze echt voor je door het vuur en is ze de liefste pony die er is.
Ik mis haar echt en doe er alles aan om gewoon te weten hoe het met haar gaat. Ze was een stuk van me hart...
groetjes Silvia Bouwmeester

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 17:29

Aangezien dubbel topics njet zijn toegestaan silvia01 @ [OV] [PG]Annabel gezocht! plaats ik hier een slotje. Je kan je oude topic omhoog schoppen door daar een bericht in te plaatsen zodat het weer onder de aandacht bij gebruikers komt. Dit mag 1 keer in de maand.