Strandrit Antibes/Nice/Monaco/Cote d'Azur?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paris_

Strandrit Antibes/Nice/Monaco/Cote d'Azur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-16 08:16

Vorig jaar ben ik op vakantie geweest in Antibes aan de Cote d'Azur.
Heerlijke vakantie gehad en dit jaar gaan we gelukkig terug. :D

Ik ben benieuwd of er een (Nederlandse?) manege zit in die omgeving, die strandritten aanbied?
Zelf kan ik er niet zoveel over vinden en m'n Frans qua schrijven is niet al te best. :+

Alvast bedankt, als iemand iets weet! :)

Gini

Re: Strandrit Antibes/Nice/Monaco/Cote d'Azur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 08:24

LZP >> BRT

susannevdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 08:30

Nice tot Antibes ligt wel een strand maar Nice tot Monaco zijn geen stranden die zich lenen om te rijden. Ik kom er al 10 jaar maar moet zeggen dat ik nog nooit echt strandritten heb gezien, dat is meer iets voor in de Camargue.

Ook heb ik nog nooit iets van een manege aangekondigd gezien. Wel equestrian centers maar dat zijn particulieren met eigen paarden. Misschien dat je richting Juan les Pins iets kunt vinden, daar zijn wel meer toeristen attracties. Succes met je zoektocht!

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-16 08:55

Oja, Juan les Pins! Dat ligt natuurlijk ook in de buurt. Ik ga daar eens op zoeken, dankjewel! :D

MaximeEratos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 18:01

Toen ik in Monaco was, hadden wij ook de vraag of we een strandrit konden maken met paarden van een manege daar, maar dat mocht niet, het strand daar mag niet met paarden betreden worden ( of toen toch niet! )
Dan zijn wij naar Nice gegaan, daar bij wat particulieren rond gehoord, en dat kon wel. Maar ja je moet daar ook maar de juiste mensen vinden he! :D