[EG] Marian? Uit Stroe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sharrs_Angel

[EG] Marian? Uit Stroe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-16 23:01

Inmiddels ben ik al bijna 10 jaar heel erg blij met mijn haflinger arabier pony Angel. Dit wou ik eigenlijk wel eens laten weten aan haar vorige eigenaresse.

Helaas kwamen mijn moeder en ik niet verder dan Marian (kan anders geschreven zijn) uit Stroe (omgeving Barneveld).

Angel is een haflinger arabier pony van nu 15 jaar oud. Toen ik haar kreeg was ze 5 jaar. Ze was toen voor de kar beleerd en nog niet zo heel lang onder het zadel.
Angel is een grote D pony van 1,48 hoog. Ik kreeg haar voor mijn 12e verjaardag.

Ze stond niet op een manege, maar bij iemand thuis met volgens mij 3 of 4 stallen met toen nog 2 grote paarden erbij.

Toen ik haar kocht, verhuisde ze met mij naar Wageningen (gelderland).

Bijgevoegd zitten een foto van toen ik haar net een paar dagen had. Ik heb mij speciaal aangemeld op bokt om de vorige eigenaar te vinden. Hopelijk weten jullie meer!

Mvg,
Sharr.

Foto uploaden lukt helaas niet via mijn telefoon. Foto volgt nog!
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 18-04-16 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 2 berichten in paar minuten geplaatst samen gevoegd

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 11:41

Heb je al een foto? ik zou het voor je kunnen delen op facebook op een paar groepen.
Ik woon namelijk in die omgeving :)
groetjes!