Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
LadyMadonna schreef:Sommige jury's dien het als je net 1 punt teveel of te weinig voor winst hebt
. Hillady schreef:Ja. Ik heb een keer een 8 en een 6 gehaald op verzorging , de reden? Geen idee. Ben sowieso altijd benieuwd hoe ze zo verschillend kunnen oordelen.
Ineke2 schreef:Ik heb een keer een 8 en een 6 gehad. Wel verschillende jury's.
Bij de jury met een 6 stond " staart niet in gevlochten"
Tja...
Maar met 1 jury is het wel vreemd. Heb je het niet kunnen vragen dan?
ene keer een 8 na al die moeite met wassen, de andere keer een 7. Tja de staart word niet meer witter dan ie kan
Geen idee waarom. Maakte ook niet uit voor winst ofzo. Gaf verder niet, maar was wel raar.
terwijl ik zelfs bij die 8en per ongeluk een stuk manen nog los had (bij het zadel) ... Maar bij de nieuwe proeven zit dit niet meer bij de beoordeling
amiraanouk schreef:Ik heb ook meestal een 8 voor mijn verzorging. Ik vind het sowieso een beetje flauw als jury's een zes geven. Als je je verplichte kleren draagt en je pony ingevlochten is, vind ik dat je voor de leuk iedereen wel een 8 mag geven.

)
Irisjeeh1999 schreef:Maar als je voor het poetsen van het hoofdstel ook een punt extra zou kunnen krijgen, is een lak hoofdstel dan niet ideaal?
Ibbel schreef:Dus jij denkt dat een jurylid onthouden heeft dat hij je eerder heeft gezien en welke punten hij toen gegeven heeft?![]()
Ik zou bijna zeggen: wees blij dat-ie dat niet meer weet, want dan gaat hij ook je rijden in z'n hoofd niet met de eerdere keer vergelijken.