Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Bij mij gaan ze ongeveer een 1-1.5 jaar mee, momenteel heb ik ook de klassieke variant, en daar ben ik veel tevredener over dan alle 'hippere' types, voorheen altijd de meridith michaels gehad van roeckl, maar daarbij ging het altijd mis bij de naden bij m'n ringvinger omdat daar precies het materiaal veranderde (binnenkant antislip, bovenkant van je hand ander materiaal), zelfde geldt voor die met die nr 1 erop. Ik gebruik ze zo'n 5x per week, soms meerdere paarden per dag. Irisjeeh1999 schreef:Milando schreef:Ik heb nu ook roeckl maar die zijn helaas na 4 maanden nu ook al aan het stuk gaan.. Verder zitten ze wel echt erg lekker
Jij gebruikt ze dan ook elke dag neem ik aan? Want als ze na 4 maanden gebruik kapotgaan bij enkele keren per week gebruik ga ik toch wel twijfelen haha
denk ik nu 8 wedstrijden mee gereden en je ziet al wat kleine slijtage plekjes. Heb ik wel een paard wat af en toe de teugels uit m'n handen sleurt. Toen ik er iedere dag mee reed gingen ze inderdaad niet langer dan een half jaar mee.. 
Scum schreef:Ze zitten inderdaad erg lekker. Bij ons gaan ze een paar keer (3x ofzo) rijden mee en dan kun je ze wegggooien. Ik hoef ze dus niet meer.