Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
leeneliefje schreef:Ja! Al is 't maar om niet meer te verdwalen en je kan zien waar je al geweest bent![]()
Ook zou ik 't leuk vinden als het een beetje zo'n strava idee heeft, dat je inzicht krijg in hoe snel je bent gegaan of hoe sloom. Wat er ook nog bij zou kunnen is een soort 'safety knop' dat je een aantal mensen in je omgeving ook die app laat downloaden en je via die knop kan laten weten dat je op buitenrit bent en dat je weer veilig terug bent. Zodat ze je niet hoeven te zoeken..
Janntjuh schreef:leeneliefje schreef:Ja! Al is 't maar om niet meer te verdwalen en je kan zien waar je al geweest bent![]()
Ook zou ik 't leuk vinden als het een beetje zo'n strava idee heeft, dat je inzicht krijg in hoe snel je bent gegaan of hoe sloom. Wat er ook nog bij zou kunnen is een soort 'safety knop' dat je een aantal mensen in je omgeving ook die app laat downloaden en je via die knop kan laten weten dat je op buitenrit bent en dat je weer veilig terug bent. Zodat ze je niet hoeven te zoeken..
Precies!
Ken je Endomondo? Zoiets in combinatie met bestaande ruiterpaden in maps.
Paolo_v_K schreef:Ik lees hier op het forum dat er wel apps zijn die je kunt gebruiken voor ritten in de natuur. Maar als ik het goed lees hebben die apps allemaal wel beperkingen. Er staan bijvoorbeeld geen ruiterpaden in, zijn vaak offline of alleen bruikbaar voor GPS apparatuur (en niet voor telefoon).
Ik ben met een klein onderzoekje bezig hoe een buitenrit-app eruit zou moeten zien.
• Is er behoefte aan een app voor buitenritten?
• Hoe zou je die gebruiken?
Ik hoor het graag van jullie!

DonCamillo schreef:Ruiteren en mennen is een prima initiatief, alleen ben ik bij mij in de buurt al een paar wegen tegen gekomen die er op aangegeven staan maar waar ik absoluut NIET met mijn paard terecht wil komen, hoe betrouwbaar hij ook is. Laat staan met een aanspanning.
Bijvoorbeeld: Westerhorn, Eelde: het oostelijke stuk is erg smal (auto's hebben moeite elkaar te passeren en voor een vrachtwagen moet een tegenligger een van de weinige opritten op), druk, hele smalle steil aflopende berm en bomen pal langs de weg. Bij problemen kun je daar geen kant op. Het is wel een van de weinige doorgangsroutes, ook voor ruiterroutes.
Yvette01 schreef:alleen.
Bokkers, zijn er nog van dit soort knelpunten? Neem gerust contact met ons op.