Cola vlekken uit leren laarzen krijgen.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kaula

Cola vlekken uit leren laarzen krijgen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-16 15:56

Ik heb helaas cola over mijn bruine laarzen heen gegoten. Nu is daar een soort van panterprint-achtig vlekkenpatroon opgekomen en laat ik daar nu net niet van houden. -O-

Is er misschien iemand een gouden tip om cola vlekken uit leren laarzen te krijgen?

Mutsie93

Re: Cola vlekken uit leren laarzen krijgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 15:59

Wij gebruiken vaak van die baby doekjes om vlekken uit leren tassen te krijgen. Zelfs uit lichte tassen krijgen we de meeste vlekken, ook blauw van een balpen of spijkerbroek ofzo. Probeer het wel altijd eerst even op een klein stukje wat je niet zo goed ziet, kans is klein dat je er een nog grotere vlek van krijgt maar toch.

Mariska200

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:35

make up doekjes werken vaak wel of anders met een beetje alcohol

mariska

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 11:38

Ik zou echt niks van babydoekjes of dergelijke gebruiken

Ik heb van Petrie een cleanser. Dit doe ik op het bijgevoegde doekje en weg zijn alle vlekken

Weet trouwens niet welke kleur bruin je laarzen zijn? Ik heb cognac kleurige laarzen en zodra deze nat worden worden ze altijd bruin, krijg ik ook echt lelijke vlekken maar als dit eenmaal helemaal ingedroogd is is het ook weg

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 14:34

M_hartje_M schreef:
Ik zou echt niks van babydoekjes of dergelijke gebruiken

Ik heb van Petrie een cleanser. Dit doe ik op het bijgevoegde doekje en weg zijn alle vlekken

Weet trouwens niet welke kleur bruin je laarzen zijn? Ik heb cognac kleurige laarzen en zodra deze nat worden worden ze altijd bruin, krijg ik ook echt lelijke vlekken maar als dit eenmaal helemaal ingedroogd is is het ook weg

Waarom zou je die doekjes niet gebruiken? Die baby doekjes kunnen echt geen kwaad, wordt zelfs aangeraden door verschillende fabrikanten waar wij lederen tassen van verkopen.

Ik heb ook de cleanser van petrie, oppervlakkige vlekken krijg je er idd mee weg. Maar een vlek die er helemaal in is getrokken, bijv. een cola vlek, krijg je er echt niet mee weg.