[PG] voskleurige shetlander Joris, Omgeving Heerde

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bokkertjee

[PG] voskleurige shetlander Joris, Omgeving Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-16 17:34

Beste Lezer,

In 2012 heb ik mijn Voskleurige Shetlanderruin Joris verkocht.
Joris heeft eerst een aantal maanden in Nijverdal/Hellendoorn gestaan en is toen verhuist naar de omgeving Heerde.

Nu is mijn vraag of iemand Joris toevallig kent, ik kan momenteel geen foto van Joris vinden.

Bijzonderheden

- Naam: Joris, (eigenaar kan hem anders genoemd hebben uiteraard)
- Leeftijd nu: ongeveer 14 jaar
- Joris is voskleurig, maar ik vond het altijd 'bijzonder' dat Joris eerder 'rood' leek dan 'voskleurig' Joris zijn vacht en manen+staart hebben de zelfde kleur.
- Joris had (bij mij) altijd een stevig 'shetlander-postuur'
- Joris heeft verder geen aftekeningen, hij is helemaal voskleurig
- Joris heeft ongeveer een schofthoogte van een meter.

- Joris kon bereden worden,was toendertijd wel wat (te) pittig voor mijn verzorgmeisje van 7 jaar

Ik schrijf dit berichtje uit pure nieuwsgierigheid met de vraag of iemand Joris toevallig kent en met de welbekende vraag hoe het met Joris gaat. Verder heb ik niet de intentie om Joris terug te kopen of om langs te komen, daar hoeft de eigenaar niet bang voor te zijn. (eventueel een foto van Joris zou leuk zijn als deze mogelijkheid van toepassing is)

Groetjes :)
Laatst bijgewerkt door bokkertjee op 09-04-16 17:51, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Re: [PG] voskleurige shetlander Joris, Omgeving Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 17:39

Heb je een foto van hem? Ik weet dat er in Zoetermeer ook een vosse Shetlander genaamd Joris gestaan heeft. Die had een bles/druipkol als ik mij niet vergis.

bokkertjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-16 17:47

@Pernilla, Joris had verder geen aftekeningen, weet je nog in welke periode dat was? sowieso bedankt voor je reactie! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 17:55

Denk iets van 2013 tot eind 2014. Weet het niet helemaal precies meer.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 09:42

Heb je een pb gestuurd met de gegevens van Joris , je bent welkom.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-16 09:10

Rizette schreef:
Heb je een pb gestuurd met de gegevens van Joris , je bent welkom.

Dan zet ik het topic voorzichtig op slot daar het lijkt dat Joris gevonden is. Mocht het Joris niet zijn laat het me dan weten via pb. We zetten op OV topics op slot vanwege het overzicht.