goed ventilerende dressuur cap?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xSelina

goed ventilerende dressuur cap?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-16 16:06

Hallo,
ik ben opzoek naar een nieuwe cap. Maar sinds de nieuwe veiligheidsnormen vind ik er bijna geen meer echt mooi... Samshield en Charles Owen vind ik zelf echt heel gaaf maar redelijk prijzig (zou ik er wel voor over hebben) Maar ik vraag me af welke beter ventileerd etc? Want heb nu een BR zenith maar krijg daar zo'n zweethoofd in :( Of weten jullie nog andere caps die mooi zijn en ook lekker zitten?

Emma_07

Re: goed ventilerende dressuur cap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 16:11

Ik had toevallig ook eerst een BR zenith en had ook altijd een zweethoofd na het rijden. Half jaartje terug ben ik over gestapt op Shamshield. Inderdaad wel prijzig, maar het is het dan ook echt waard. Ik heb nu geen zweethoofd meer na het rijden en hij zit ongelooflijk lekker! :D

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 16:12

Samshield is voor mij elke cent waard geweest! Had ervoor ook en BR Zenith waarin ik mijn haar wel kon uitwringen na het rijden, maar sinds ik een Samshield heb is dat voor mij volledig verleden tijd. Ik wil nooit meer een ander merk! :)

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 09:34

Als je een beter ventilerende cap wil zou ik voor samshield gaan :j

Charles owen is prachtig en zit heerlijk (heb zelf meerdere modellen en kleuren haha) maar ze ventileren nou niet heel goed, dus in de zomer train ik liever met mijn samshield denk ik :')
Nou heb ik niet snel last van een te warm hoofd, dus ik heb er niet veel last van behalve als t heel warm word, maar samshield ventileert dus wel beter :j

xSelina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-16 11:48

Oke dan wordt het echt samshield! :D ik zag ergens dat ze levenslangegarantie hebben? Wat houdt dat in?

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 11:50

Als je slim bent wacht je op 25% korting op een artikel naar keuze bij de Divoza, korting geldt volgens mij ook gewoon op Samshield caps :D en dat scheelt dus aardig wat centjes!

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 15:15

Jup zo kom ik ook aan mijn samshield, nog een 10 euro korting bon voor je verjaardag erbij of zo.

xSelina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-16 15:21

Drico schreef:
Als je slim bent wacht je op 25% korting op een artikel naar keuze bij de Divoza, korting geldt volgens mij ook gewoon op Samshield caps :D en dat scheelt dus aardig wat centjes!

Kan je ze daar ook een beetje zelf samenstellen? Want als ik er zoveel geld aan uitgeef wil ik er meteen eentje die ik echt super mooi vind :j

Nikita_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 15:35

Ik heb een QHP cap. Ventileert supergoed en is mooi met leer bekleed. Onder de 100 euro!