Welk trailermerk is goed?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liiisette

Welk trailermerk is goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-16 10:09

Hallo bokkers,

Zoals de titel al luid ben ik eigenlijk benieuwt welk trailer merk jullie goed vinden. Ik ben namelijk aan het sparen voor een eigen nieuwe 1,5 trailer en ben zelf heel erg fan van Bockman alleen als ik een beetje op internet kijk zit daar en gigantisch prijs verschil in met bijvoorbeeld een Henra trailer. De trailer staat in mijn geval altijd onder een afdak dus kan ik dan net zo goed een Henra trailer nemen of moet ik juist wel voor een Bockman gaan?

Ik ben heel benieuwt naar jullie mening!

MarcR

Re: Welk trailermerk is goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 15:34

Ifor Williams

LiesAnna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 19:57

Wij hebben een 2-paards Henra Easyline (bj 07-2013). Ik gebruik 'm zo'n 1 à 2x per week. Het heeft een makkelijke lage instap. Bij ons staat de trailer binnen en ik maak 'm geregeld schoon. Hij ziet er nog uit als nieuw. Ik vind wel, dat de bruine buitenkant lastig schoon te krijgen is. Modderspetters blijven zichtbaar. Met een hogedrukreiniger is het wel weg te krijgen.

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 20:03

Ik heb een Sirius... Erg tevreden!

koene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 14:00

Ik heb sinds een paar maanden een Ifor Williams HB403, gekocht bij van der Horst in Montfoort, super fijne trailer, degelijk, en de service bij van der Horst is uitstekend. De trailer ligt dankzij de bladveren ontzettend stabiel achter de auto, absoluut geen spijt van.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 18:59

hier een cheval liberte, vanwege prijs kwaliteit verhouding

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 20:33

koene schreef:
Ik heb sinds een paar maanden een Ifor Williams HB403, gekocht bij van der Horst in Montfoort, super fijne trailer, degelijk, en de service bij van der Horst is uitstekend. De trailer ligt dankzij de bladveren ontzettend stabiel achter de auto, absoluut geen spijt van.

Ik helaas geen goeie ervaringen met bovengenoemd bedrijf..nou is dat wel een tijd geleden..

Yacintha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 20:34

Ik heb jaren lang een XX Trail gehad, heerlijke trailer. Erg mooi en stevig

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 20:35

Hier heb ik de mijne idem dito vandaan ! Erg te spreken ook over de service en het bedrijf. Blijf dat ik toen voor de IFor ben gegaan ipv Cheval liberte.

koene schreef:

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 20:39

Ik heb meerdere trailers gehad, maar mijn Fautras staat wel op nummer 1.
Momenteel heb ik een Humbaur, net als in de autobranche zijn de Duitsers niet verkeerd, gewoon degelijk zonder frutsels. Over de goedkopere trailers kan ik niet zo enthousiast zijn. Die lage prijs was vooral bij de aanschaf en daarna niet meer. Mijn trailers maken wel de nodige kilometers, wellicht ziet het er anders uit voor iemand die niet zo vaak met zijn paard op stap gaat.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 20:41

2 Humbauers gehad en tevreden over de trailer. Nu net een Bockmann aangeschaft en die is super!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 20:49

Ik heb jarenlang Bockmanns gehuurd bij Impex en die bevielen altijd erg goed :j Ga daar anders ook eens kijken, ze hebben altijd een paar nieuwe in de showroom staan http://www.impextrailers.nl/

koene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 18:52

pol1 schreef:
koene schreef:

Ik helaas geen goeie ervaringen met bovengenoemd bedrijf..nou is dat wel een tijd geleden..

Ik zocht een HB403, liefst nieuw en van der Horst had er een gebruikt staan, ging ruim 700 van de nieuwprijs af. Jaar garantie erop, en als er wat mee is kan ik altijd terugkomen en wordt het keurig opgelost en het wordt kosteloos gedaan.

Wat was jouw ervaring dan?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 21:26

Nieuw trailers bij vd Horst niks mis mee, maar tweedehands moet je verdomd goed oplettten en zelf genoeg verstand ervan hebben. Ze verkopen gerust een rotte vloer als ok.

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 21:50

nou dat heb ik er echter niet mee gemaakt ze hebben me ook zeker goed geadviseerd . Wou eerst een nieuwe trailer kopen cheval liberte maar adviseerde me toch de ifor aan was een 2e hands maar was echt nog als nieuw en zo rook het er ook naar.

Ben blij dat ik voor de ifor ben gegaan geheel aluminium en geen gezeik ermee, lig als een zonnetje achter de trailer reden dat ik niet voor de liberte ben gegaan is dat het van binnen krapper en donkerder leek + de kap is niet van aluminium

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-16 18:31

WendyBZ schreef:
Ik heb jarenlang Bockmanns gehuurd bij Impex en die bevielen altijd erg goed :j Ga daar anders ook eens kijken, ze hebben altijd een paar nieuwe in de showroom staan http://www.impextrailers.nl/

Daar hebben wij onze trailer nu ook weg en bevalt inderdaad echt super. Als ik een bockman koop zal ik hem ook zeker daar kopen dat absoluut.