uitrijmogelijkheden Wenum Wiesel

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

michiemuis

uitrijmogelijkheden Wenum Wiesel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-16 09:34

We zijn bezig om eventueel naar Wenum Wiesel te verhuizen.

De bedoeling is dat de paarden dan aan huis komen te staan, maar omdat ik niet elke dag bakwerk wil doen vind ik de uitrijmogelijkheden ook erg belangrijk.

Online kan ik maar 1 route vinden, is dat echt alles?
Of kan je er gewoon heerlijk rijden door het bos?
En zijn nog andere dingen goed om te weten als ik met mijn paarden die kant op ga?

Ik hoor het graag van jullie

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 10:56

Ligt er een beetje aan wáár in Wenum wiesel je gaat wonen..
voor zover ik kan zien op google maps rij je zo het bos in als je aan de westkant woont. :-)
Ik weet het verder niet, ik woon zelf in Vaassen :-) Wij rijden meer de kant van Gortel op. Daar kun je eindeloos (nouja) rijden :D
Laatst bijgewerkt door Dabo op 06-04-16 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Jord

Re: uitrijmogelijkheden Wenum Wiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 10:58

In Wenum Wiesel heb je veel onverharde landweggetjes en je kunt de kroondomeinen in, voor echt bos moet je wat verder inderdaad richting Vaassen, Gortel.

Yvette01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 14:49

michiemuis schreef:
We zijn bezig om eventueel naar Wenum Wiesel te verhuizen.

De bedoeling is dat de paarden dan aan huis komen te staan, maar omdat ik niet elke dag bakwerk wil doen vind ik de uitrijmogelijkheden ook erg belangrijk.

Online kan ik maar 1 route vinden, is dat echt alles?
Of kan je er gewoon heerlijk rijden door het bos?
En zijn nog andere dingen goed om te weten als ik met mijn paarden die kant op ga?

Ik hoor het graag van jullie

Met de Ruiteren & Mennen routeplanner hoef je in je nieuwe omgeving in ieder geval niet te verdwalen met je paardje.
http://www.ruiterenenmennen.nl/stap4.ph ... =734#stap4

Hier kun je zeker wel mee uit de hoeven.

Mochten er nog Bokkers zijn die meer mooie, veilige uitrijmogelijkheden weten, waar paarden
welkom zijn? Teken het even in op 'n kaartje of stuur het als gpx-bestand aan ons op.

Heel veel plezier in je nieuwe woonomgeving.

michiemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-16 12:22

Dank jullie wel!

Ik ken inderdaad de site van ruiterenmennen.nl, daar is maar 1 route op te vinden.
Vandaar dat ik graag wilde weten of dat echt de enige route is of dat er meer routes zijn.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 11:34

Ik ben erg goed bekend in wenum wiesel.
Waar ga je precies wonen? (mag ook per pb) Dan kan ik je goed uitleggen waar je kunt rijden!

Corieeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 09:51

Ik rijd zelf ook weleens in Wenum Wiesel, met een vriendin die daar woont. In het kroondomein liggen inderdaad ruiterpaden en als je wat verder rijdt (richting Epe), kom je ook bij de heide terecht, waar ook ruiterpaden liggen. Dit is 9 a 10 km, beetje afhankelijk van waar je woont. Daarnaast lopen er dichtbij wenum wiesel ook veel paden, bijvoorbeeld tussen de weilanden door, en heb ik eigenlijk nooit echt last gehad van drukte op de wegen. Kortom; ik vind het zelf lekker rijden!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 09:53

Zijn idd veel onverharde langweggetjes en anders de trailer pakken en naar de postbank :D