Welke licentie voor knhs instructieweek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

inochiyo

Welke licentie voor knhs instructieweek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 12:26

Beste bokkers

Ik zou (als belg) graag meedoen aan de knhs instructie week van het mennen maar ik vroeg me af welke licentie ik daarvoor nodig heb, want ik kan me niet zomaar inschrijven.
Ik zie het bos door de bomen niet meer met al die verschillende licenties.
Ik heb een grote week geleden al een mail gestuurd naar de knhs en het enigste antwoord dat ik tot nu toe gekregen heb is: wij beantwoorden uw mail zo snel mogelijk en de telefoon nemen ze ook al niet op. Maar ik moet me voor 10 april inschrijven dus de tijd begint wat te dringen.
Wie weet wat ik nodig heb en waar ik dat zo snel mogelijk kan vinden?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 12:59

Rubio

Re: Welke licentie voor knhs instructieweek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 13:11

Je hebt alleen een lidmaatschap nodig van de KNHS, verder heb je geen licentie o.i.d. nodig om mee te kunnen op instructieweek. Inschrijven zonder lid te zijn gaat niet, je hebt bij je inschrijving namelijk een relatienummer nodig.

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 13:15

KNHS helpdesk ligt er een week geloof ik uit, weet de precieze datums niet meer. Vandaar dat je nergens geen reactie krijgt.

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 14:48

Dus dat lidmaatschap van 20€ is voldoende? En met dit krijg in een persoonsnummer?
Kan ik dat lidmaatschap online aanvragen of moet dit via een club?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 14:53

inochiyo schreef:
Dus dat lidmaatschap van 20€ is voldoende? En met dit krijg in een persoonsnummer?
Kan ik dat lidmaatschap online aanvragen of moet dit via een club?

http://lmgtfy.com/?q=lid+worden+knhs :D ;)

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 15:18

Nu ik geen licentie blijk nodig te hebben heb ik gevonden dat ik eerst een mijnknhs moet aanmaken, dat is al gelukt, daarna heb ik een bixilidmaatschap proberen toevoegen, dit heb ik besteld en nu ben ik de mail met de factuur aan het afwachten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 16:55

Bixielidmaatschap is voor kinderen die speciaal bixieproefjes willen gaan rijden. Je had voor een individueel lidmaatschap moeten kiezen.

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 17:58

Dat was de enigste keuze die ik had.
Maar ik heb uiteindelijk toch nog eens moeten bellen (nu kreeg ik wel iemand aan de lijn) want er stond op als ik binnen de 2u niet betaal dat mn bestelling vervalt. Maar de vrouw aan de lijn wist me te vertellen dat ik blijkbaar 2x een individueel lidmaatschap had aangevraagd. Als ik niet gebeld had dan had ik mijn persoonsnummer nooit gekregen door de problemen met mijnknhs.
De nieuwe mijnknhs komt pas 11 april online terwijl de inschrijvingen dicht gaan op 10 april. Doordat de factuur een automatisch systeem is ging die pas na 11 april verstuurd worden. Uiteindelijk was de vrouw zo vriendelijk om mijn nummer al te geven zodat ik me wel kon inschrijven. Bedankt iedereen voor de hulp!