Ik heb dr zoekfunctie al gebruikt maar vind niet echt iets, waarschijnlijk niet de goede term

Ik zoek een set oortjes/walkietalkie achtig dingen voor tijdens het rijden. Degene die ik tot nu toe heb gevonden zijn maar one-way, dus microfoon voor bv instructeur en luidspreker of oordopjes voor de ruiter. Ik zoek echter een two-way systeem.
Ik wil het niet perse in lessen gebruiken, maar als communicatiemiddel tijdens het rijden. Mijn moeder en ik rijden allebei, en 95% van de tijd rijden we samen. We helpen elkaar bij het rijden daar we momenteel geen instructeur hebben, maar we zijn allebei zo ongeveer half doof

Voorheen in een klein bakje van 20*30 was het al schreeuwen geblazen en een heleboel "huh?" "watte?" enz, en op de huidige stal met een 20*60 bak is het einde zoek

Het moet dus een systeem zijn waar we vrij heen en weer kunnen communiceren. Alle tips zijn welkom!
Vind het wel een beetje poedersuiker hoor. Wat als je de opdracht niet begrijpt? Kan je niet eens vragen om eens te herhalen ofzo?