[EG] [naam], bruinbonte tinker x KWPN merrie geb. 2000

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[EG] Máxima, bruinbonte tinker x KWPN merrie geb. 2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 12:16

Hallo bokkers,

Ik zou graag wat meer informatie krijgen over het verleden van mijn verzorg/bijrijd/leasepony [naam], bij ons [naam] genoemd. Ik heb toestemming van de eigenaresse. [naam] is een bruinbonte Tinker x KWPN merrie die geboren is in 2000. Ik verzorg haar sinds april 2014. In 2012 is ze bij ons op stal gekomen. De eigenaresse heeft haar bij Jan de Koning vandaan. Daar liep ze samen met haar twee jaar oude dochter, een vos. Ze is van een hoogbejaard echtpaar geweest in de buurt van Apeldoorn. Hier heeft ze enkele veulens gehad.

[naam] staat ingeschreven bij het [naam]-stamboek. Er is niets bekend over haar ouders, alleen dat ze een Tinker x KWPN is. Het chip- en levensnummer heb ik. Hier kan ik alleen niets mee vinden. Doordat zij zo'n gekke kruising is en dus een rare bouw heeft, is ze wat schraal. Misschien dat dat helpt bij het herkennen. Ik ben erg benieuwd of er bokkers zijn die haar kennen of misschien zelfs een van haar veulens kennen. Helaas is dit alle informatie die ik over haar heb.

Foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben benieuwd! Groetjes, [naam]

Anoniem

Re: [EG] Máxima, bruinbonte tinker x KWPN merrie geb. 2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 08:49

Oeps ik heb iets niet goed verwoord geloof ik. Ze staat niet ingeschreven bij het [naam] maar heeft haar paspoort daar vandaan. Bij de vorige eigenaar heette ze Chanel. Namen waaronder ze dus bekend zou kunnen zijn: [naam], Chanel, [naam](bucks).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:25

Schopje :). Niemand die haar kent?