Ruiterplaatje zonder ruiterbewijs?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Julieeeee

Ruiterplaatje zonder ruiterbewijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 12:42

De titel zegt het al, kan je een ruiterplaatje/penning kopen zonder ruiterbewijs? Ik kan het nergens echt zwart op wit vinden, alleen ergens gelezen dat het wenselijk is, maar ik wil het risico niet lopen dat ik daar straks aankom en er niet in mag...

Alvast bedankt!

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 12:44

Julieeeee schreef:
De titel zegt het al, kan je een ruiterplaatje/penning kopen zonder ruiterbewijs? Ik kan het nergens echt zwart op wit vinden, alleen ergens gelezen dat het wenselijk is, maar ik wil het risico niet lopen dat ik daar straks aankom en er niet in mag...

Alvast bedankt!

Dat hangt af van het gebied waar je je penning voor wil halen.

Julieeeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 12:45

oomens schreef:
Julieeeee schreef:

Alvast bedankt!

Dat hangt af van het gebied waar je je penning voor wil halen.

Landgoed beerschoten!

Yvette01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 17:20

Hallo Julieeeee

Alle informatie staat onder het Info-icoontje op de routeplanner. Even aanklikken en je hebt antwoord op je vraag. http://www.ruiterenenmennen.nl/stap4.ph ... =784#stap4

Let evenwel goed op de openingtijden van Paviljoen Beerschoeten. Het zou jammer zijn dat je net op een dag gaat dat het gesloten is en je dus het ruiterplaatje niet kunt kopen.

friesiszwart

Re: Ruiterplaatje zonder ruiterbewijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 11:54

Een penning (vergunning) is gewoon te koop, ook als je geen ruiterbewijs hebt.