[PG] Santo - 5 jarige voskleurige E Welsh ruin.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liefsmegan

[PG] Santo - 5 jarige voskleurige E Welsh ruin.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-16 19:47

Hoi allemaal!

Ik ben opzoek naar mijn laatste verzorgpony genaamd Santo (misschien word hij nu Le Santos genoemd, want zo noemde de verzorgster na mij hem.) Santo is een Welsh met zoveel % arabierbloed.

Santo kwam van paardenmarkt Zuidlaren en kwam als veulen bij de eigenaar waar ik hem als verzorgpony had. Ik heb hem zadelmak gemaakt en ingereden. Hij was zeer braaf en zette geen stap verkeerd! Ik moest stoppen met Santo als verzorgpony aangezien ik in mijn examenjaar zat en het niet samen kon combineren. Na een kleine 2 maand hoorde ik van een stalgenoot dat Santo artrose in de achterkoot had en te koop stond voor een kleine prijs.

Ik weet dat hij verkocht is aan een ouder echtpaar (waarschijnlijk in de omgeving Rijssen, Overijssel) die een makkelijke zeer brave pony zochten voor hun kleinkinderen zodat deze er rondjes op konden stappen.

Santo is te herkennen aan zijn litteken op zijn rechter achterbeen (als je achter hem staat). Ook heeft hij hogere witte sokken aan de achterkant tot zijn achterkoot en lage witte sokken aan de voorkant. Hij heeft een grijze stip bij zijn linker neusgat en een kleine "C" met een grijze omlijning in zijn bles onderaan aan de rechterkant. Zijn stokmaat is rond de 1.46.

De vorige eigenaar wil niets vertellen over waar hij heen verkocht is, aangezien hij niet meer voor de sport gebruikt kon worden.

Wie o wie heeft Santo gezien of weet wie hem gekocht heeft? Alle beetjes informatie helpen!

Liefs,
Megan

Foto's :

Helemaal ( ik ben zelf 1.70 m lang) : Afbeelding

Bles : Afbeelding