Ik ben opzoek naar Sjaffie. Het is een nu 17 jarige haflinger ruin. Sjaffie was een manegepony (toen manege Reyerparc. En is op 9 augustus 2016 verkocht aan een meisje die hem toen in Rotterdam heeft gestald, vervolgens is die naar Zwijndrecht gegaan en vanaf daar is die als het goed is naar Willemstad verhuisd waar die nu dus nog steeds moet staan, ik heb nare verhalen gehoord dat het heel slecht met hem gaat en dat hij dus ook te koop is, het gekke is alleen dat die op geen enkele verkoopsite staat vermeld. Ook is het zo dat wanneer die niet verkocht wordt hij helaas naar de slacht zal gaan, ik wil dit voorkomen en hem dus gaan zoeken.
Sjaf is een lieve haflinger ruin die absoluut geen vlieg kwaad doet - het schijnt dat die nu gemener is geworden, maar dit weet ik dus niet zeker. Hij heeft aan de rechterkant van zijn hals (als je ervoor staat rechts dus) een groot litteken, dit zijn allemaal grote bulten met in het midden een korstachtig oppervlak. Hier is sjaffie dus aan te herkennen. Ook heeft hij een aparte bles (zie foto's)
Hierbij wat foto's van sjaffie: (het zijn een aantal foto's van toen die nog op de manege stond en een van op de stal waar hij daarna heen is gegaan)

Op deze foto is het litteken te zien
Litteken
Dit is bij de stal waar hij na verkoop heen is gegaan
Na verkoop op een andere stal
Op de manege
Op de manege
Ik heb ook zijn chipnummer, maar deze zet ik liever niet in het openbaar neer. Mocht iemand deze willen omdat hij/zij hier iets mee kan wil diegene mij dan pb-en.
Ik hoop hem echt te kunnen vinden
groetjes
llse
Hierbij wat foto's van sjaffie: (het zijn een aantal foto's van toen die nog op de manege stond en ik hem deed en een aantal van toen die al verkocht was)
hallo stop maar met zoeken !!!! hij staat bij mij