Trailer camera

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

trysteffy

Trailer camera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-16 13:43

Hoi,

Ik ben al een tijdje aan het rond kijken voor een trailer camera
Ik heb dan een 1 paardstrailer en is niet lang. Wat ik vaak zie dan dat mensen een 1,5 of 2 paards trailer hebben met een camera.

Maar waar kan ik ook zoon camera halen?
Ik wil natuurlijk niet al te duur.
En wat voor 1 jullie hebben en waar jullie hem vandaan hebben.

En wat zijn jullie tips?
De reden dat ik een camera wil aanschaffen is dat mijn paard soms erg bewegelijk in de trailer is en ben ik wel is benieuwd naar van wat vreet ie nu weer uit waarom is ie onrustig is soms.

Tamara53

Re: Trailer camera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:37

Ik wil er ook graag 1 dus 'k volg dit topic ff

QueenElsbeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 21:41

Voor mij was een Sjcam 4000 met Wifi de oplossing. Ik had deze al gekocht voor een actieve vakantie. Het is een soort GoPro. Je mobiel maakt contact met de camera en zo kun je eenvoudig de beelden bekijken. Alleen minder handig als je je mobiel onder het rijden wilt gebruiken natuurlijk..gevaarlijk. Voor 100 euro gekocht.

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-16 22:29

QueenElsbeth schreef:
Voor mij was een Sjcam 4000 met Wifi de oplossing. Ik had deze al gekocht voor een actieve vakantie. Het is een soort GoPro. Je mobiel maakt contact met de camera en zo kun je eenvoudig de beelden bekijken. Alleen minder handig als je je mobiel onder het rijden wilt gebruiken natuurlijk..gevaarlijk. Voor 100 euro gekocht.

Ah dat is indd ook handig.

Gelukkig rij ik de trailer gelukkig niet en kan ik hem dus gewoon in de gaten houden.
Ik ga even zoeken op internet en is ook niet duur

Ik zat te denken volgens mij heeft een vriendin ook zo iets dat ze via haar mobiel de gropro kan bekijken. En moet zeker een geheugen kaartje ook in of niet?

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 22:37

Als je alleen een keer wilt kijken wat hij doet, kun je beter lenen of huren.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 22:39

Ik heb een achteruitrij-camera van de Aldi in de trailer, gekoppeld aan het trailerlicht in de trailer
Dit werkt prima en is prettig geprijsd.

Praktisch loop je wel tegen het probleem op dat je niet altijd kan stoppen als er iets gebeurd in de trailer, maar dat licht niet aan de trailercamera.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 23:05

Idd achteruitrijcamera. Die zijn in verschillende uitvoeringen, maten en prijzen te krijgen.
De mijne heeft een redelijk groot scherm (7") en maakt ook draadloos verbinding met de camera in de trailer. Ik heb hem van Ebay gekocht.

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-16 15:12

Ah dus jullie raden aan om een achteruitrij camera te halen?

Kan je misschien een linkje sturen van de camera op eBay @rina?

En ik ga dan van de week dan bij de Aldi even kijken.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 15:16

Die van de Aldi heeft een opzetspiegel op je achteruitkijkspiegel.
Als er een trailer achter hangt, valt daar niet veel spannends te zien en dan is dat gelijk je scherm.

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-16 19:57

Myca schreef:
Die van de Aldi heeft een opzetspiegel op je achteruitkijkspiegel.
Als er een trailer achter hangt, valt daar niet veel spannends te zien en dan is dat gelijk je scherm.

Is het deze? De camera komt echt in de trailer zodat ik me paard contenu kan zien tijdens de rit.
Afbeelding

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:11

Ja, dat is degene die ik ook heb.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:19

Sorry geen link, heb die camera al een paar jaar. En ik wilde persee een groot scherm omdat ik vrijwel altijd alleen op pad ben. Zon klein schermpje moet je toch gaan turen wat ze nou precies doen, en als chauffeur moet ik wel mijn kop bij de weg houden :D

Als je op Ebay Duitsland zoekt op ruckfahrkamera vind je al een hoop. En met funk erbij krijg je alles draadloos.

MukiwaCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:24

ik hang mijn GoPro erin. kan ik via de mobiel kijken

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-16 20:35

rina schreef:
Sorry geen link, heb die camera al een paar jaar. En ik wilde persee een groot scherm omdat ik vrijwel altijd alleen op pad ben. Zon klein schermpje moet je toch gaan turen wat ze nou precies doen, en als chauffeur moet ik wel mijn kop bij de weg houden :D

Als je op Ebay Duitsland zoekt op ruckfahrkamera vind je al een hoop. En met funk erbij krijg je alles draadloos.

Dit is wat jij bedoelt? Deze lijkt me wel mooi.
Afbeelding

Go pro ging ik ook naar kijken maar ook zo veel verchillende soorten haha.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 21:13

Zo ongeveer ja. Alleen is mijn camera zelf een ander model, en heeft mijn monitor een stekker voor in de sigarettenaansteker. Als de trailer dus achter een andere auto zit, kan ik zo de monitor omzetten in die auto :D
Die zijn overigens duurder ;)

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 20:02

Wij hebben een achteruit rij camera. Staat draadloos in verbinding met het schermpje is echt ideaal!
Ik heb alleen een klein scherm, maar vindt dit niet echt een probleem. Het gaat erom dat ik ongeveer kan zien wat ze doen en dat lukt prima zo. De camera hebben wij aangesloten op de binnenverlichting van de trailer. Zodra je dan de verlichting aan doet werkt de camera ook. Het scherm zit met een zuignap aan het raam, en krijgt stroom via de 12v aansluiting.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 11:00

_Cher schreef:
Wij hebben een achteruit rij camera. Staat draadloos in verbinding met het schermpje is echt ideaal!
Ik heb alleen een klein scherm, maar vindt dit niet echt een probleem. Het gaat erom dat ik ongeveer kan zien wat ze doen en dat lukt prima zo. De camera hebben wij aangesloten op de binnenverlichting van de trailer. Zodra je dan de verlichting aan doet werkt de camera ook. Het scherm zit met een zuignap aan het raam, en krijgt stroom via de 12v aansluiting.

Ik weet dat dit een verouderd topic is maar dit klikt erg goed. Welk merk camera is dit?