Mijn dochter doet voor het eerst mee in een BIXIE, ze is 7 jaar, nu moet ze pas om 18 uur starten op zondag.. Kinderen van deze leeftijd liggen er normaal om 7 uur-half 8 in bed, zeker op zondag... Ik vroeg mij af of dit vaker voorkomt en of ik mij dan als nog mag afmelden, zonder kosten? De lijst is vanmiddag pas vrijgegeven en we hebben hem morgen. Op de voorlopige lijst stond ze om 16 uur. We gaan wel, want we hebben geoefend en dan zou ze heel teleurgesteld zijn, maar handig is het niet. We moeten ook nog een eind rijden. En is het ook normaal dat als je je opgeeft voor 1 proef, in maart moet je volgens mij proef 3 rijden, dat je door de organisatie wordt in gedeeld om ook nog proef 4 te rijden? Alvast bedankt
Je mag zelf weten of je 1 of 2 proeven rijdt. Als je een proef wilt rijden (en hebt opgegeven) mag de organisatie hier niet zomaar twee van maken. Meeste bixiewedstrijden waar ik gejureerd heb waren gewoon overdag, 8 uur zou ik niet acceptabel vinden, 6 uur is een beetje grijs gebied.
EvalynnS
Geplaatst: 19-03-16 20:55
Qua tijd vind ik het wat laat. Ik moet morgen bijvoorbeeld ook weer helpen bij een bixie wedstrijd maar daar beginnen ze gewoon om half 10 tot een uur of 3
DiantaM
Geplaatst: 19-03-16 20:56
Ik zou dat ook echt onacceptabel vinden, dat is veel te laat voor die ukkies. Waarschijnlijk is de startlijst gemaakt door iemand zonder kinderen.
Dat vind ik ook wel heel raar... zelfs ik zonder kinderen snap dat zoiets niet handig is. Op zaterdag had ik het nog kunnen begrijpen maar op zondag niet.
Zou het in ieder geval even bij de organisatie aankaarten.