Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Martine_R schreef:Kun je niet een stukje afzetten voor de shet? Dat ze vlak naast elkaar staan en nog elkaar kunnen zien en besnuffelen?
SindyKaya schreef:Een beetje opgejaagd? Was het niet gewoon spelen? Mijn shetlanders spelen ook heel vaak met elkaar, het kan er best heftig uit zien maar daar is niks mis mee.
Als hij een beetje opgejaagd werd er gewoon weer bij in zetten..
silverdapple schreef:Kun je niet een ander paard uit de kudde bij jouw paard zetten?
maximuss schreef:Da's nu eenmaal paardengedrag... Genoeg ruwvoer op verschillende plaatsen en dan moet ze maar wat stoerder worden. Alleen zetten zou ik echt niet doen.
Janinevv schreef:maximuss schreef:Da's nu eenmaal paardengedrag... Genoeg ruwvoer op verschillende plaatsen en dan moet ze maar wat stoerder worden. Alleen zetten zou ik echt niet doen.
Jaa dat hadden we ook wel!
Maar ze wilde dat ik niet meer in haar buurt kwam.. door de shetlander.
Dat is het probleem dus.
Het weiland er naast is té nat daarom zijn de rest naar achter gegaan (dat is hoger)
maximuss schreef:Da's nu eenmaal paardengedrag... Genoeg ruwvoer op verschillende plaatsen en dan moet ze maar wat stoerder worden. Alleen zetten zou ik echt niet doen.
Celiien schreef:Janinevv schreef:Jaa dat hadden we ook wel!
Maar ze wilde dat ik niet meer in haar buurt kwam.. door de shetlander.
Dat is het probleem dus.
Het weiland er naast is té nat daarom zijn de rest naar achter gegaan (dat is hoger)
Dat is geen kwestie van dat de Shet haar opjaagt, maar dat je paard niet genoeg respect voor jou heeft en dus de Shet/kudde beschermd. Paard alleen laten staan is geen oplossing
troi schreef:Wil je echt dat je paard aanhakelijker naar jou toe wordt omdat ze hartstikke eenzaam is de hele dag ?
Ik zou me in alle eerlijkheid schamen als ik een paard expres eenzaam liet worden zodat ze wanhopig genoeg is om mij extra graag te zien..