Leuke ritten/evenementen ?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Volar

Leuke ritten/evenementen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-16 07:59

Hallo bokkers,

Ik heb op http://paardenevenementen.nl gekeken voor leuke evenementen, is er iemand die ervaring heeft met leuke buitenritten of rally's?
Ik woon in brabant, maar zou het ook niet erg vinden om eens wat verder te rijden met de trailer.

Vorig jaar heb ik de van goghrit gereden en de postelrally in Eersel.

Ook de vraag of er iemand is die alleen is ? Ik ben altijd alleen omdat niemand van onze stal mee doet aan zulke ritten. Mijn paard staat ook voor de wagen, dus mocht er ook eens iemand mee willen met mij en geen eigen paard ter beschikking hebben dan zou het ook leuk zijn om met de wagen te gaan!

Renee_S

Re: Leuke ritten/evenementen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 08:10

Vorig jaar was de parelrally in Heeze echt erg leuk, dus wij doen dit jaar weer mee! zijn al met zn viertjes maar ik zal mijn ogen open houden mocht er iemand tegen die tijd nog alleen zijn.

mirmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 08:12

Misschien dat je hier wat aan hebt? Een topic hier op bokt.
Enjoy the Ride, oriëntatieritten, rally's, sterrit 2016, daar staan ook een heleboel ritten op.
En voor wat betreft het alleen zijn, ik weet niet waar je vandaan moet komen maar wat ik nog wel vaak doe als ik niemand kan vinden is een oproepje op facebook zetten of op bokt.
Soms komt daar wel een reactie op en anders gewoon alleen gaan en je aansluiten bij iemand tijdens het rijden, meestal vinden ze dat helemaal niet erg.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 08:14

Kijk eens op http://www.nrsv.nl

Dat is een vereniging die buitenritten, puzzeltochten en dergelijke organiseert. Je kunt dan bijvoorbeeld ook gekoppeld worden aan andere deelnemers.

In mei organiseren we onder andere een tweedaagse rit in Soerendonk, je kunt ook bijvoorbeeld 1 dag mee rijden.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 13:38

2 april organiseren we een sponsorrit in Numansdorp van 20km: [EV] Sponsorrit Samen Sterk, wie doet er mee?
Ruiters en menners zijn welkom. Het is een rit door een natuurgebied dat normaal deels gesloten is voor publiek en speciaal die dag wordt open gesteld.
En je steunt er gelijk een goed doel mee :D

4ever2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 22:51

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 14:24

Op paardenrally.nl vind je er verschillende. Hier op bokt is inderdaad nog een topic over dit soort ritten, daar staan ook enkele ritten net over de grens in.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 14:40

Check de nhav, is zo te lezen helemaal in je straatje en erg gezellig.
Trec, rally, trally (rally met trec elementen), patrouilleritten, enz. :D

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 21:23

berkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 19:33