Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat heeft tijd nodig. De ene dag staat hij dichterbij de andere dag verder weg. Ze moeten even kijken of de ander wel te vertrouwen is, net als dat ze bij mensen doen. Als jullie een grote wei hebben en op verschillende plekken voer en water hebben staan zou ik het ze zelf laten uitzoeken, aangezien het eigenlijk best goed gaat. Kunnen ze op eigen tempo aan elkaar wennen. Bestraffen als jullie er bij zijn vind ik geen goed idee. Dwingen om elkaar aardig te vinden werkt niet, uiteindelijk beschermen ze zichzelf alleen maar en dat hoort niet bestraft te worden. Het moet natuurlijk niet gevaarlijk worden voor jullie, dus wegsturen als ze het doen als jullie in de buurt staan dan kan wel maar dan bestraf je niet dat ze het doen alleen dat de plek waar ze het doen niet zo handig is. Tigra_ schreef:Dat is inderdaad een ander verhaal, dat gebeurt hier ook zeker niet.Ik zou wel wegsturen als ze staan te miepen met jullie in de buurt. Ze horen jullie niet in gevaar te brengen en dat zou ik ze ook zeker laten weten. Bij mij in de buurt wordt er niet zo gemiept dan gaan ze maar ergens anders staan. Daar ben ik heel makkelijk in.

Ze eten nu samen uit 1 hooibak, kan ze krachtvoer geven zonder dat mevrouw eerst haar bak opschrokt en dan hem weg jaagt, hij mag gewoon in haar bak komen. Het is echt jut en jul.
Zei is 10 en mijne 5. Een aantal keer per week zet ik hem samen in de bak met een jonge ruin zodat hij lekker kan spelen en klieren, dat heeft hij nodig
En dan heeft zei rust