prijs nieuwe vloer en wandel 1.5 paards trailer

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

prijs nieuwe vloer en wandel 1.5 paards trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 14:56

Mijn trailer heeft een slechte bodem en de wanden wil ik ook meteen vervangen hebben.
Nu heb ik een prijsopgave ontvangen van net geen 1000- euro.
Naar mijn idee is dit een redelijke prijs. Nu ben ik benieuwd wat jullie betaald hebben aan het laten repareren van de vloer en wanden en of ik het meteen moet laten doen of beter nog rond kan vragen. Dit is geen trailer bedrijf maar een timmerman

bellehorses

Re: prijs nieuwe vloer en wandel 1.5 paards trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:06

Ik heb afgelopen herfst 1 zijwand en gedeeltelijk de vloer laten vervangen is. Ik was 950 euro kwijt incl. montage en materiaal. 1000 euro voor de boden en twee zijwanden lijkt mij niet gek.

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:52

Lynn_Nikita schreef:
Mijn trailer heeft een slechte bodem en de wanden wil ik ook meteen vervangen hebben.
Nu heb ik een prijsopgave ontvangen van net geen 1000- euro.
Naar mijn idee is dit een redelijke prijs. Nu ben ik benieuwd wat jullie betaald hebben aan het laten repareren van de vloer en wanden en of ik het meteen moet laten doen of beter nog rond kan vragen. Dit is geen trailer bedrijf maar een timmerman

Je geeft het antwoord zelf eigenlijk al, het is geen bedrijf maar een timmerman, je hoort mij niet zeggen dat het dan niet goed gebeurd, maar ik zal er zeker voor uitkijken, er komt echt wel meer bij kijken, en goedkoop kan uiteindelijk echt duurkoop zijn. Ik zal het eerst uitgebreid bespreken voor je zo'n stap zet, en precies willen weten met wat voor materiaal alles vastgezet gaat worden en hoe hij zaken af gaat werken!!!!!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 16:36

GAP, Jullie hadden ook een soortgelijke prijs meen ik, ( 400- voor bodem?) toen ik al eens aan het informeren was alleen is het een heel stuk uit de buurt waardoor ik nu hier aan rondvragen ben.

Laatst een kiep aanhanger gekocht bij een trailer bedrijf , helemaal in orde, maar waar wel steeds de rem bleef hangen. Wat bleek, er zaten geen nieuwe remmen op wat mij wel gezegd was, maar dit was gewoon helemaal op. Kostte mij boven op de 1600- aanschaf nog eens 4 nieuwe remmen en banden, die ik bij hem tegen inkoopprijs mocht kopen. Zelf online shoppen was echter een heel stuk goedkoper waardoor ik hem vriendelijk heb bedankt.
Het vertrouwen in sommige bedrijven is ook weg nu.

Welk betrouwbaar bedrijf in Limburg kan dit dan maken tegen een reele prijs?
Zijn veel mensen die het zelf doen, door tijdgebrek wil ik het uitbesteden

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 18:42

Informeer goed welk materiaal gebruikt gaat worden, goed materiaal is ook prijzig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 18:50

Alleen goede kwaliteit betonplex kost voor een trailer rondom al tussen de 500 en 800 euro (afhankelijk van de kleur die je wilt). Voor het afwerken van de kopse kanten en binnen + buiten afkitten reken daar ook een dikke 100 voor aan materiaal. En dan komen daar ook nog alle bouten, moeren en schroefjes bij.

Dus ook ik heb mn twijfels bij de geleverde kwaliteit bij een prijsopgaaf van 1000,-..............

Whoknows

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 19:10

Ik was zo'n E 1000,-- kwijt voor nieuwe houten bodem plus gegoten vloer. Gedaan bij een professioneel bedrijf in aanhangwagens en paardentrailers. Is een tweepaards trailer.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 19:22

Hij heeft nu geen kleur (gewoon bruin) bij prijsopgave heb nog gevraagd voor 2e offerte met wit.wand is 18 mm voer 20. Dat ligt er nu ook in. Geen rubber of gietvloer wil zelf nog losse mat kopen.

Gap. Heb jij geen mooie aanbiedingen

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 09:37

Lynn_Nikita schreef:
Hij heeft nu geen kleur (gewoon bruin) bij prijsopgave heb nog gevraagd voor 2e offerte met wit.wand is 18 mm voer 20. Dat ligt er nu ook in. Geen rubber of gietvloer wil zelf nog losse mat kopen.

Gap. Heb jij geen mooie aanbiedingen

Ik ga er even over bakeleien hier, 1x je neus stoten (met die aanhanger, bij dat andere bedrijf) lijkt mij meer dan voldoende zou ik zo zeggen, nu ga je er een dier mee vervoeren, het is dus echt belangrijk dat het verantwoord gebeurd, ik blijf erbij, ik heb liever dat je me platbelt en zaken goed gebeuren ( geld voor alle bokkers ) dan dat je straks fouten maakt waarvan je later zegt had ik dat maar geweten!!

Je hoort me nog ;)

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 09:57

Ik volg ook even aangezien ik binnenkort ook al moet geloven aan een nieuwe vloer voor mijn trailer