Een tijdje geleden wou ik inloggen op Mijn KNHS. Toen kreeg ik een melding dat ''de KNHS de dienstverlening aan mij heeft opgeschort.'' Daarna stond er dat ik dringend contact op moest nemen met de servicedesk. Alleen als ik daarop klik krijg ik dezelfde pagina met hetzelfde bericht. Alle fracturen etc. zijn betaald, maar mijn moeder heeft wel de FNRS afgemeld. Zou het daarom komen dat ik niet meer op Mijn KNHS kan?
Het bericht:
Beste gebruiker,
Helaas heb je op dit moment geen volledige toegang tot Mijn KNHS. Dit komt omdat de KNHS de dienstverlening aan jou heeft opgeschort.
Wij adviseren je dringend om contact op te nemen met onze servicedesk. Zij kunnen je informeren over de reden van de opschorting.
Kan verschillende redenen hebben. Even bellen met de servicedesk en je weet het gelijk. Als je alles betaald hebt en er geen openstaande facturen zijn dan is het vast zo opgelost.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 07-03-16 20:32
Inderdaad de service-desk bellen, die melding staat er niet voor niets. Wij bokkers kunnen niet zien waarom de KNHS de diensten heeft opgeschort. Doorgaans heeft het wel met rekeningen te maken, maar dan moeten er ook herinneringen verstuurd zijn.
Hinke
Geplaatst: 13-03-16 21:23
En hoe is dit afgelopen?
Ik heb nogal wisselende ervaringen met mijnknhs. Probeerde net weer in te loggen wat met geen mogelijkheid lukt. Het zou eenvoudig moeten zijn je wachtwoord digitaal te resetten maar het is onmogelijk. Maar weer een mailtje gestuurd