Paarden pauze plek kootwijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Raamzicht

Paarden pauze plek kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-16 11:08

Hallo buitenruiters!
Ik ga een weekendje naar kootwijk en ben benieuwd of iemand tips heeft voor plekken (cafeetje oid) onderweg waar je je paard kunt aanbinden en zelf even iets kunt nuttigen?
Alle tips welkom!

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 11:15

Moet het echt in Kootwijk zijn om kan het er ook in de buurt?

In het dorp zou ik het niet weten, er zijn zijn twee café's/restaurants maar eigenlijk geen idee of je je paard daar ook kan vastbinden. Als je wilt kan ik wel even gaan kijken vanmiddag (ik woon er :P ).
Maar iets verder van Kootwijk weet ik wel plekjes (halte assel, bijvoorbeeld. Daar heb ik ook wel eens een paard vast gezet terwijl wij lekker een ijsje gingen eten.). Maar dat is wel een tijdje rijden van Kootwijk. :) Ik schat een aantal kilometer van het dorp vandaan.
Verder heb je ook nog een pannenkoeken restaurant maar ook geen idee of je je paard daar neer kan zetten. Maar daar wil ik ook best even gaan kijken. :)

Raamzicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-16 11:26

Nee hoeft niet in kootwijk te zijn hoor, maar in die omgeving, en te paard bereikbaar. Bedankt voor je berichtje!

Wat zijn de voorzieningen bij halte Assel? Een paal, stands, paddock?

Pannenkoeken klinkt ook goed! :j

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 13:06

't Hilletje in Kootwijk had voorzieningen om je paard vast te zetten http://www.gasterij-hilletje.nl
Kennelijk heeft die toko een andere eigenaar (andere site als vroeger) dus wellicht zijn die voorzieningen er nu niet meer; even bellen........

Athelas

Re: Paarden pauze plek kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 14:51

Halte Assel heeft zo'n lange balk waar je je paarden aan vast kan zetten.
Het hilletje heb ik wel eens paarden zien staan ja, volgensmij aan een balk. Maar het heeft idd nieuwe eigenaren dus ik zal even kijken. :j

Raamzicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-16 15:26

Bedankt!

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 17:24

Ik ben er even langs gefietst. En bij het hilletje en cafe brinkhof zag allebei geen plek om je paard neer te zetten. Volgensmij bij dat pannenkoeken restaurant ook niet. Maar je kunt ze altijd nog bellen. :)