Sponsorcontract en rekening

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Sponsorcontract en rekening

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 14:32

hallo bokkers

Ik zie nu door de bomen het bos even niet meer :')

Via via heb ik 2 lieve sponsors kunnen vinden. Ben ik helemaal blij mee, maar heb 2 dingen niet helemaal overzien. Namelijk het contract. Ik heb er 1 bij het NOC*NSF kunnen vinden maar vind deze wel heel erg heftig... Heeft iemand hier iets van een voorbeeld van? Of zou het leuk vinden om mij hierin te helpen?
En dan nog het 2de dingetje. Wat voor rekening kan ik hiervoor openen. Ik ben nog minderjarig (vanaf mei 18) en wil graag een aparte rekening en aparte pas hiervoor hebben, maar ook dat mijn ouders hier ook over kunnen beheren. Ik zit nu bij de ABN. Welke rekening is hier geschikt voor?

Er zullen vast wel bokkers zijn die sponsors hebben dus wie helpt mij uit de brand :D

Princesj

Re: Sponsorcontract en rekening

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 14:35

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 14:36

Zou ik dan vereniging moeten veranderen naar mijzelf oid? Deze lijkt wel heel erg veel op die van de NOC*NSF?

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 14:39

Ik vond deze redelijk basic, die van NOC*NSF heb ik niet bekeken. Maar in iedere overeenkomst/contract staat meer dan je lief is ;-)

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 14:42

Ik ga deze maar is even doorakkeren en het geen wat niet van toepassing is eruit halen, bedankt iig!

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 01:09

Hebben de sponsors om een contract gevraagd en wat willen ze ervoor terug?

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-16 09:29

Ik heb verschillende 'pakketen' waar ze uit konden kiezen. Dus het is afhankelijk waar ze voor kiezen wat ze terug krijgen. Doe dat het liefste via PB. Ik wil voor mezelf graag een contract

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 18:07

Ik zou het persoonlijk iets minder streng doen, ik neem aan dat ze je sponsoren omdat ze het je gunnen. Mijn vriend heeft voor zijn sport ook sponsors gehad. Er werd voor het nieuwe jaar een brief gestuurd, waarin stond wat er afgesproken was. Fijn dat u mij komend jaar steunt. U betaalt dat bedrag voor die datum, ik doe daarvoor terug ... Iets in die richting.

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-16 20:30

Klopt, snap wat je bedoeld, vind hem idd vrij agressief... Heb nog wel een ander voorbeeld overgenomen. Komt zeer fijn over :D
En idd beide sponsors gunnen het mij _/-\o_ _/-\o_