Ervaring epplejeck Janouk laarzen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

joyce_eddy

Ervaring epplejeck Janouk laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-16 14:13

Hoi allemaal
Wie hebben er ervaring met deze laarzen? Ik heb soortgelijke laarzen van Global maar deze zijn echt op.
Soortgelijke laarzen zoeken is zeer lastig aangezien ze overal uit het assortiment zijn. Ook de maintain horse hebben ze niet meer helaas.
Ik moet soortgelijke laarzen hebben omdat ik mijn knieschijf gebroken heb gehad en dus geen hoge dressuurboog kan hebben. Verder heb ik brede kuiten en korte beentjes. Veel laarzen worden mij snel te hoog.

Dus wie heeft er ervaring mee en /of kan mij soortgelijke laars aanraden?

Ik ben twijfel erg omdat epplejeck niet in de buurt zit en ik ben niet kapot van dat imitatiebond omdat ok er in de zomer ook mee rijd

Marie111

Re: Ervaring epplejeck Janouk laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 20:30

Ik heb ze. Heb ze speciaal gekocht vanwege het bont voor de winter. Zijn dus voor de zomer veel te warm.

Qua schoen vallen ze redelijk groot. Heb schoenmaat 39 en heb ze in 38 gekocht, want nu sluiten ze mooi om mijn voet aan. Ben 1,67 cm groot en laat de ritsen een klein stukje open tijdens het rijden en het klitteband kan dan nog net dicht.

Als het straks weer wat warmer wordt stap ik weer over op mijn jodhpurs met chaps.
Wellicht ook een idee voor jou?

En heb je hier al eens gekeken? Amazonexl.nl