[PG] Hera, 15 jarige vos merrie

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hera_kanarie

[PG] Hera, 15 jarige vos merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-16 12:58

Dag allemaal!

Ik ben naarstig op zoek naar mijn paardenvriendinnetje Hera. Ze was een manegepaard bij ons op Stal Alblas te Sliedrecht en is toen helaas kreupel geraakt. In 6 maanden heb ik dagelijks met haar geoefend en getraind tot ze weer goed was.

Ze is daarna in augustus 2015 verkocht, aan een handelaar en dook een paar weken later op bij Hippisch centrum Dordrecht. Daar heeft ze maar kortstondig gestaan, want voor ik de kans had haar te bezoeken was ze weer verdwenen.

Ik wil haar heel graag vinden...! Al was het maar om te weten dat het goed met haar gaat.

Ze is dus een voskleurige merrie, met een witte bles, die uitloopt tot in haar rechterneusgat. Rechtsachter een wit voetje, linksachter alleen een witte kroonrand. Schofthoogte is 1.67 m.

Het gerucht gaat dat ze naar Brabant is verkocht, maar dat is niet meer dan een gerucht. Hopelijk is er iemand die misschien iets weet. Alle informatie is welkom!

Hieronder nog wat foto's van haar;

Hera_kanarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-16 12:22

Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 10-03-16 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 1 foto in link gezet zodat topic voldoet a.d. regels van OV

kghggyf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 19:44

ahw lieve Hera, ik zit op Hippisch Centrum Dordrecht en ik kan vrijdag voor je vragen waar ze naartoe is voor je als je dat wilt x