Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Love_Rosie

Berichten: 1497
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 11:43

Ze zijn niet geleverd dus voor de klant is er geen fout, enkel extra wachttijd

LienGuyon

Berichten: 22
Geregistreerd: 04-03-19
Woonplaats: Zaandam

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:42

Ik heb Marije vanochtend via Messenger gesproken en die vertelde idd over de problemen met de kwaliteit leer, deze zijn nu opgelost en ze zijn weer verder gegaan met de productie. De laarzen met vertraging hebben voorrang echter weet ik de levertijd nog niet, deze zou ze voor mij navragen. Zodra ik hier wat van heb gehoord dan plaats ik het!

Merrr

Berichten: 513
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Texel

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 22:39

Ik hoor het graag! Hoor maar niks over hoelang het dan nog gaat duren.

LienGuyon

Berichten: 22
Geregistreerd: 04-03-19
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 17:54

Merrr schreef:
Ik hoor het graag! Hoor maar niks over hoelang het dan nog gaat duren.


Ik heb vandaag, nadat ik een berichtje had gestuurd, te horen gekregen dat ze volgende week hopen af te ronden. Een specifieke datum had ze nog niet gekregen maar die heeft zij vanochtend weer aan de fabriek gevraagd zodat ze daar ook op scherp staan.

Merrr

Berichten: 513
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 22:57

LienGuyon schreef:
Merrr schreef:
Ik hoor het graag! Hoor maar niks over hoelang het dan nog gaat duren.


Ik heb vandaag, nadat ik een berichtje had gestuurd, te horen gekregen dat ze volgende week hopen af te ronden. Een specifieke datum had ze nog niet gekregen maar die heeft zij vanochtend weer aan de fabriek gevraagd zodat ze daar ook op scherp staan.



Ik hoop het!!

LienGuyon

Berichten: 22
Geregistreerd: 04-03-19
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 18:54

Toch maar weer een berichtje gestuurd met de vraag of de afronding in het verschiet zat en helaas zijn ze er deze week ook nog niet.

Hier de reactie van Marije: "Ja afronding zit in het verschiet. Volgende week als we heel veel geluk hebben anders de week erna."

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 13:48

Hier ga ik ook maar eens informeren

Ik ben na zoveel kunstof laarzen (korte brede kuit.. Ellende) wel eens toe aan een laars van goede kwaliteit
Alleen hebben ze niet echt ene punt hier in de regio :(

StonedRomy

Berichten: 7542
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 13:52

Hoe doen jullie het als de rits kapot is van de laars? Naar een schoenmaker gaan of terugsturen naar celeris?

Moet zeggen dat ik er nog altijd heel blij mee ben. De rits is nu de eerste keer kapot gegaan en ik rij er toch vrij intensief al 2 jaar mee. Mijn petrie laarzen waren de eerste keer na 5 maanden al kapot met zeer minimaal gebruik.

Janine1990

Berichten: 43818
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 13:56

Ik heb vorig jaar zelf mijn rits vernield, ga ik gewoon mee naar mijn eigen schoenmaker.
Maar wel eentje waar ik al goede ervaringen mee had, een andere heeft een paar Petries van mij compleet vernield. Mijn huidige (Turkse) schoenmaker sprak hier echt schande van, was niet het werk van een echte schoenmaker.

Sindsdien roep ik altijd dat je ermee naar een Turk moet gaan, die gasten weten wat schoenmaken is. Maar goed, er zullen vast ook wel goede Nederlandse schoenmakers zijn.

Ritsen gaan toch wel stuk op den duur, ik heb persoonlijk geen zin om lang te wachten als het ook binnen 2 á 3 dagen weer klaar kan zijn.

Lithya

Berichten: 2506
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 14:05

Ben met mijn petri’s naar mijn schoenmaker gegaan, maar die rits gaf de geest pas na 6 jaar intensief gebruik. Ik hoop eigenlijk dat mijn Celeris laarzen dat ook vol houden. Gezien het lange wachten, zou ik ze dan ook naar een goede schoenmaker brengen.

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 14:07

Ik heb net mijn Celeris laarzen weg gebracht om op te rekken. Helaas kweek ik toch iets te veel spiermassa met sporten :o heel hinderlijk, sport nu 3 maanden en merkte het gelijk. Hoop dat alles goed gaat en ik geen laarzen met scheuren ed terug krijg.

LienGuyon

Berichten: 22
Geregistreerd: 04-03-19
Woonplaats: Zaandam

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 16:19

Donderdag eindelijk goed nieuws gehad! Mijn laarzen zijn bij de eindcontrole en ter compensatie voor het lange wachten heb ik ook nog een paar jodhpurs mogen uitkiezen dus ben benieuwd wanneer de laarzen worden verstuurd :):)

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 16:20

LienGuyon schreef:
Donderdag eindelijk goed nieuws gehad! Mijn laarzen zijn bij de eindcontrole en ter compensatie voor het lange wachten heb ik ook nog een paar jodhpurs mogen uitkiezen dus ben benieuwd wanneer de laarzen worden verstuurd :):)

Das wel netjes ^^

MyChoice

Berichten: 2197
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 18:22

Wanneer heb jij besteld Lien?

MyChoice

Berichten: 2197
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 18:24

Oh tegelijk met mij zie ik! Benieuwd of ik ook een paar jophurs ga krijgen dan :o

Heb je geklaagd of ben je lief gebleven? Haha

LienGuyon

Berichten: 22
Geregistreerd: 04-03-19
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 18:28

MyChoice schreef:
Oh tegelijk met mij zie ik! Benieuwd of ik ook een paar jophurs ga krijgen dan :o


Dat lijkt mij toch wel, en anders zou ik dat op z'n minst eisen! Ruim 5 maanden wachten op laarzen die binnen max. 3 maanden er zouden zijn is niet niets. Had ergens ook wel een compensatie verwacht al waren het sporenbandjes. Wel zo netjes tegenover de klant toch? Had overigens nog niets gezegd daarover maar wel bijna wekelijks bericht hoe het met mijn laarzen stond. Dus misschien is dit bedoeld als zoethoudertje zodat ik geen negatief commentaar ga geven?!

Merrr

Berichten: 513
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Texel

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:32

Die van mij zijn als het goed is onderweg naar NL, en ik heb ook ter compensatie een paar jodphurs uit mogen kiezen!

MyChoice

Berichten: 2197
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:40

Hm ik heb dat aanbod nog niet gehad. Ook nog geen bericht dat ze bijna klaar zijn.

Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 21:58

Mijne waren vanaf het moment van afleveren al steeds te krap...op laten rekken...maar zaten nog niet fijn. Nu toch maar de knoop doorgehakt om er een stukje elastiek in te laten zetten! Ben benieuwd! :)

ierr
Berichten: 105
Geregistreerd: 07-11-07
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 22:46

Mijn laarzen waren binnen na 3,5 maand, maar waren kaal binnen gekomen zonder mijn gespen.. ben al 2.5 maand aan het wachten voor een paar gespen.. :(:) ;(

LienGuyon

Berichten: 22
Geregistreerd: 04-03-19
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 13:54

Merrr schreef:
Die van mij zijn als het goed is onderweg naar NL, en ik heb ook ter compensatie een paar jodphurs uit mogen kiezen!


Merrr hoelang zat er tussen jou mails van bij de eindcontrole en verzending naar NL?

Love_Rosie

Berichten: 1497
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 15:13

Bij mij zat daar nog zo’n 2 of 3 week tussen volgens mij

LienGuyon

Berichten: 22
Geregistreerd: 04-03-19
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 17:51

Love_Rosie schreef:
Bij mij zat daar nog zo’n 2 of 3 week tussen volgens mij



Poehh das nog best lang! ;( had toch wel hoop dat ik ze uiterlijk volgende week wel zou ontvangen.... :\

ievie

Berichten: 2216
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 22:50

LienGuyon schreef:
Love_Rosie schreef:
Bij mij zat daar nog zo’n 2 of 3 week tussen volgens mij



Poehh das nog best lang! ;( had toch wel hoop dat ik ze uiterlijk volgende week wel zou ontvangen.... :


Wellicht kan je ze ook zelf ophalen? Dat heb ik destijds gedaan. Had ze daardoor extra snel.

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 09:01

Celeris is geen aanrader dus als ik jullie goed begrijp? :(