Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:26

Jeetje, wat een negatieve ervaringen.. Ik heb laatst toch gelukkig mijn oude DeNiro laarzen kunnen laten maken, anders had ik ook Celeris besteld. Had de aanmeet afspraak al staan. Ben toch wel blij dat ik mijn oudjes heb kunnen laten maken.

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:32

Ik vind het gewoon heel jammer, want het zijn wel echt kwaliteitslaarzen als je ze zo bekijkt. Maar de service er omheen is gewoon slecht. Ik had echt gehoopt dat ik laarzen zou krijgen waar ik zo mee weg kan rijden, dat verwacht ik ook namelijk van maatwerk laarzen.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:43

Ik ben er nog steeds heel erg blij mee. Werd vorig jaar keurig op de hoogte gehouden van de status.

Heb ze aangedaan en uur later zat ik te paard ermee. In mijn zwangerschap wel goed aangekomen en goed afgevallen, maar moet nog wel een kilo of 8 eraf. Maar heb de veters iets losser gedaan en heb er al mee gereden zonder problemen.

Ik had zelf bewust voor veters gekozen omdat mijn kuiten nogal wisselen qua dikte (warm weer, lang staan etc scheelt behoorlijk)

Wesco

Berichten: 5066
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In het midden van het land of het zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 10:52

Ik heb ook de bia s maar dan nog te strak aan 1 been.

Hartje
Berichten: 1939
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 18:06

IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE...
Vandaag aan Marije laten weten dat ik het spuugzat ben. Ik wacht al meer dan een half jaar op mijn chaps. 3 weken geleden werd beweerd dat ze opgestuurd zijn (met een neergestorte postduif denk ik).... Ze zijn er nog altijd niet. Een track en trace code kunnen ze niet doorgeven.

WAT EEN VRESELIJK BEDRIJF !!!
Niet normal om zo met klanten om te gaan. Mijn geld wordt terug gestort. Ik ben er klaar mee.

Alice13

Berichten: 2519
Geregistreerd: 12-07-09
Woonplaats: Rijssen

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 22:30

Groot gelijk, stiekem wel benieuwd naar hun reactie?!

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 23:07

Inderdaad groot gelijk Hartje, wat een service

Ben benieuwd naar hun reactie

Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 08:08

Dat is ook bizar lang Hartje.. ik denk dat ik er dan ook wel klaar mee was! Jammer hoor zulke negatieve ervaringen.. :n

_karin_

Berichten: 3913
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 09:37

Echt heel jammer allemaal... ik volg Celeris UK ook op instagram en dan zie ik echt prachtige laarzen voorbij komen maar als ik dit hoor zou ik bij een nieuw paar laarzen dit bedrijf over slaan

Hartje
Berichten: 1939
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 12:53

Een echt reactie krijg je ook niet. Ze snappen het zelf ook niet waarom ze nog niet gemaakt/verstuurd zijn. Krijgen geen reactie vanuit Portugal op mailtjes. Liggen zelf ook in de clinch met het bedrijf.
Niemand die zich voor mijn gevoel drukt maakt over mijn bestelling of echt zijn best doet om mij een update te sturen.

Geen idee of het aan de contactpersonen ligt hier in NL of dat Celeris gewoon een k-bedrijf is maar ik raad het ieder af of hier te bestellen.

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 12:59

Kan me voorstellen dat je niet over de details gaat uitwijden met ontevreden klanten. Dat zou ik erg onprofessioneel vinden. Maar ik kan me voorstellen dat je het gevoel krijgt dat men er niet echt mee bezig is.

Marije kennende ligt het niet aan haar... Ze heeft heel in het begin Lipica gehad, dat wilde ze toen het populair werd gewoon niet meer verkopen omdat de afwerking steeds slechter werd. Ze heeft toen jaren Derby verkocht, maar ik begrijp (als eigenaar van zowel Derby als Celeris) heel erg goed dat ze voor Celeris is gegaan, kwalitatief veel beter en mooiere laars.

Hoop dat het snel betert voor iedereen... Wil zelf tzt nog wel een mooi paar Celeris laarzen willen hebben.

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 13:22

Maar komt Celeris nou wel of niet uit dezelfde fabriek als Kingsley? Zo ja, dan zou daar toch hetzelfde probleem moeten zijn?

Begrijp je frustratie volkomen. Wat verschrikkelijk balen zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 16:49

Lithya schreef:
Maar komt Celeris nou wel of niet uit dezelfde fabriek als Kingsley? Zo ja, dan zou daar toch hetzelfde probleem moeten zijn?

Begrijp je frustratie volkomen. Wat verschrikkelijk balen zeg.


Ik dacht dat Kingsley uit de fabriek van De Niro komt (Italie) en niet Portugal, but correct me if I am wrong!

Lithya

Berichten: 2505
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 17:28

Zou best kunnen. Welk merk was het dan dat erg veel gelijkenissen had?

Gesshinkai
Berichten: 12
Geregistreerd: 09-01-15

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 19:35

Ik vandaag langs geweest bij Merije . Zei zag ook duidelijk dat het twee verschillende waren. We hebben alles nogmaals opgemeten en er word een nieuw paar besteld. Tot zover goed op gelost. Nu weer wachten en hopelijk mag ik dan ook eindelijk rijden met mijn celeris laarzen..

Selina

Berichten: 14291
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 19:37

Wel netjes dat je een nieuwe krijgt! Maar dat mocht ook wel. Je vorige waren echt verschillend.

Ik heb rijden ermee ook weer overleefd. Met jullie ervaringen van terugsturen bijt ik maar even door de zure appel heen en hoop ik dat ze door vaak rijden beter gaan zitten.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-18 20:12

Inmiddels beide paren alweer ruim 1,5 jaar. Wachttijd was toen al veel langer dan verwacht. Maar nu heel wat tijd later onwijs veel plezier vd laarzen. Ze blijven erg mooi in het gebruik en de kwaliteit is prima. In het begin wel echt strak om de voet, maar dit werd in het gebruik al snel beter. :)

Afbeelding

Afbeelding

Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 19:10

Zijn er toevalig mensen met een recente ervaring? :D

Love_Rosie

Berichten: 1496
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 20:17

Bijna :+

Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 20:28

Ja ik heb ze januari gekregen :D

Laarzen zitten nu al stuk fijner!

bryce27
Berichten: 620
Geregistreerd: 01-12-12

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 21:11

Als het goed is verwacht over een paar dagen mijn jodphurs.

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 09:56

Phoeboe schreef:
Zijn er toevalig mensen met een recente ervaring? :D



Mijn recente ervaring:

17 november laten aanmeten.. al een keer of 4 gevraagd wanneer ik ze kan verwachten. Steeds krijg ik al reactie dat ze het gaat navragen.. verder geen reactie of dergelijke. Als ik dat vraag wat ze bij Celeris zeiden zegt ze dat ze nog niets gehoord heeft maar dat het niet lang meer kan duren. Zondag op Flanders Horse expo heb ik hun weer aangesproken. Zeggen ze ja ze zullen nu wel bijna klaar zijn. Er zijn dit weekend nog pakjes geleverd thuis wie weet zitten ze daar al tussen.. ondertussen weer vrijdag maar nog steeds niets gehoord..

Wachten wachten wachten is de boodschap. Engelen geduld moet je hebben blijkbaar.

Mijn oude laarzen komen van Lipica. Daar ging het een stuk sneller.. 19-10 laten aanmeten en 5-12 telefoon gekregen dat ze klaar waren..

Hopelijk zijn mijn nieuwe laarzen het wachten waard en passen ze ook direct. Geen zin in dat op en neer sturen van de laarzen en nog meer wachten..

Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 16:06

Sjeee zolang al wachten!! En zo’n slechte communicatie. Ik hoopte dat er misschien wat aan verbeterd was, maar als ik dit zo lees.. Ik heb op m’n De Niro’s maar 6 weken moeten wachten en ik had echt alle extras die je kunt bedenken :’)

Hoop dat je laarzen snel binnen zijn en dat je er toch nog blij mee gaat zijn!!

Hartje
Berichten: 1939
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 18:37

Communicatie is echt zooooo slecht. Ze hebben mij ook 6 maanden 'aan het lijntje' gehouden met de belofte dat ze echt deze week opgestuurd worden (en zelfs al verstuurd zouden zijn).

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 09:16

Ik wacht nog steeds.. 17 november laten aanmeten. we zitten al bijna op 4 maanden wachten.. zondag wedstrijd zonder die mooie nieuwe laarzen. Ik begin het echt zat te worden. En heb al mega veel spijt dat ik niet voor een ander merk gegaan ben. Als ze na aankomst dan ook nog niet zouden passen ben ik er klaar mee denk ik..

Hoelang hebben jullie gemiddeld moeten wachten ?